Ga naar inhoud


TV Vlaanderen nieuwtjes


DreamboxFreak

Aanbevolen berichten

tja bij cd blijven de themapakketklanten ook hun zenders behouden ondaanks dat het pakket niet meer bestaat. Het is dus weldegelijk mogelijk. Ik zie trouwens nog altijd niet in waarom ze themapakketklanten anders een gratis decoder aangeboden hebben, als ze die zenders toch verliezen als ze niet upgraden naar een duurder pakket.

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 229
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nog even gauw het vuurtje brandend houden :

Ik belde vandaag met de klantendienst van TVV.

Daar werd me gezegd dat ze zelf nog van niets wisten en dat ze dat pas volgende week zouden vernemen.

De klantendienstmedewerkers weten nog niet wat er met de klanten gaat gebeuren die een basispakket hebben en ook de themakanalen.

Voor deze klanten is de impact het grootst want ze zouden van 14 naar 20 euro gaan om dezelfde kanalen te hebben.

Er is nu nog niet bekend hoe dat zal worden opgelost.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: haelewyn

Voor deze klanten is de impact het grootst want ze zouden van 14 naar 20 euro gaan om dezelfde kanalen te hebben.
Er is nu nog niet bekend hoe dat zal worden opgelost.


Tja, dan hebben ze wel veel gratis ontvangers uitgedeeld voor niets want dan gaan er velen opzeggen. Ze zijn nl verplicht om op de factuur of brief ivm de evt prijsverhoging te vermelden dat de klant het recht heeft om zijn abo kostenloos op te zeggen.

Bovendien kon je op de antwoordstrook kiezen om up te graden naar het toppakket... Lijkt me een overbodige keuze als ze toch al die klanten in dat nieuwe, even dure pakket willen forceren.

En "wij weten nog niets" is gemakkelijker dan "ik weet het maar mag u nog niets vertellen".

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar er wordt wel geschoven, want een aantal zenders die nu nog in het basispakket zitten verschuiven naar het pluspakket of toppakket.

 

Volgens de beweringen zou dit enkel van toepassing zijn voor nieuwe klanten, wait and see.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites



Als ik het zo bekijk valt het los van het feit dat het iets duurder wordt al bij al nog mee , omdat men het HD pakket nog niet aan de straatstenen kwijtgeraakte heeft men het bij een bestaand pakket gevoegd, en hier en daar wat met kanalen verschoven

Vu+ Solo 2
Telenet HD Digibrolx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...