Ga naar inhoud


TV Vlaanderen nieuwtjes


DreamboxFreak

Aanbevolen berichten


  • Reacties 229
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Citaat:
Dus veel storm in een glas water als nu blijkt dat er geen zenders zijn verdwenen?


Als je een top-pakket hebt niet, maar je zal maar een basispakket willen nemen.

Greets
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe zit het nu feitelijk met de bestaande klanten ?

Kan er eens iemand checken, die enkel het basisabonnement had ?

Zijn de volgende kanalen nu weg of niet :

 

Motors TV

Hallmark

Trace TV

MGM Movie Channel

Mezzo

 

Die staan niet meer bij Basic Light maar bij hogere pakketten, maar staan wel in de lijst van het basispakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: zzzzzzz
Hoe zit het nu feitelijk met de bestaande klanten ?
Kan er eens iemand checken, die enkel het basisabonnement had ?
Zijn de volgende kanalen nu weg of niet :

Motors TV
Hallmark
Trace TV
MGM Movie Channel
Mezzo

Die staan niet meer bij Basic Light maar bij hogere pakketten, maar staan wel in de lijst van het basispakket.


Al deze kanalen zijn met basis nog te ontvangen, maar het is nog geen 1 april. laugh

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: zzzzzzz
Hoe zit het nu feitelijk met de bestaande klanten ?
Kan er eens iemand checken, die enkel het basisabonnement had ?
Zijn de volgende kanalen nu weg of niet :

Motors TV
Hallmark
Trace TV
MGM Movie Channel
Mezzo

Die staan niet meer bij Basic Light maar bij hogere pakketten, maar staan wel in de lijst van het basispakket.


Als ze mij VTM HD & Canvas HD voor in de plaats geven zal ik dit met plezier ondergaan, ik vrees er alleen voor

Vu+ Solo 2
Telenet HD Digibrolx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Lithion
De nieuwsbrief is net binnen. Klanten behouden dus hun huidig abonnement aan dezelfde prijs zoals vroeger. Enkel wanneer je wijzigt moet je overstappen op zo'n nieuwe formule. Er wordt nergens gesproken over minder zenders.

bron: Site TVV

Ik snap het niet.
Ook op die laatste versie van TVV staan nog altijd de Franse zenders niet op.
één HD is de enige zender die in Basic Light gezet wordt.
Hoe zal dat dan gaan vanaf 1 april ?
Iemand die de PDF downloadt ziet bij Basic Light ook France 2 en France 3 staan, maar afhankelijk van of je oude of nieuwe klant bent ga je die zender wel of niet hebben ?
Heel verwarrend.

Bovendien, het blijft dan toch zo dat je nog maar weinig nieuwe klanten gaat lokken met zoveel minder zenders.
Link naar reactie
Delen op andere sites

In tegenstelling tot de meeste ervaar ik deze hele ommezwaai als iets positief, of de zender nu wel of niet op een afbeelding staat lijkt mij minder belangrijk, fouten zijn vlug gemaakt. Ze staan op zijn minst toch in de kanalenlijst, misschien vonden ze geen leuke logo'tje :D.

 

Nu wat is dan het positieve aan heel de zaak?

 

Wel, ze leven blijkbaar nog, het HD pakket sloeg eigenlijk toch nergens op, want in het basispakket zat ook een HD zender.

 

Ik begrijp natuurlijk dat degene die zenders verliezen hier niet tevreden mee zijn, maar als door deze wijzigingen het geldkoffertje beter gevuld raakt, worden we er misschien allemaal beter van.

 

Moest er nu niks gebeuren en we zitten over twee jaar nog naar hetzelfde pakket te kijken, zonder extra zenders, dan is het ook een geklaag, dus laten we hopen dat deze wijziging van herverdeling der paketten als enige doel heeft meer inkomsten te verkrijgen en dat deze dienen om vervolgens het aanbod te versterken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Op 1 april lanceert TV VLAANDEREN nieuwe zenderpakketten, die de oude structuur vervangen. Er is gestreefd naar een nog eenvoudiger en completer zenderaanbod. Als bestaande klant kan u overstappen wanneer u dat zelf wenst.

http://www.tv-vlaanderen.be/abonnee/nieuws.aspx?id=42428

Mooi en duidelijk uitgelegd.

Maar lees vooral zelf die pagina, het staat uitgelegd per pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er veranderd idd niks voor bestaande klanten, maar het zou me niks verbazen, dat nieuwe zenders enkel aan Basic Light, Basic of Basic+ worden toegevoegd, om zo de oude klanten toch aan te sporen om een nieuw pakket te nemen.

 

Die kleine prijsstijging is nu volgens mij ook niet iets om van dood te gaan, er zijn toch ook al enkele zenders bijgekomen zonder een prijsverhoging als ik het me goed herinner, paar keer in de maand het gaspedaal half induwen ipv tot beneden en je hebt je euro terug.

 

Ik heb me niet echt verdiept in BelgacomTV, maar ik denk dat die harder kunnen klagen door de recente wijzigingen.

 

Maar ik heb natuurlijk wel gemakkelijk lullen, want heb het toppakket, dus er verandert dus helemaal geen fluit en heb morgen gewoon Basic+....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...