Ga naar inhoud


TV Vlaanderen nieuwtjes


DreamboxFreak

Aanbevolen berichten

Een bevriende dealer wist me het volgende te vertellen :

 

- De Franse zenders blijven wel gewoon beschikbaar.

Waarom ze de logo's niet vermelden wist hij ook niet.

- Voor bestaande klanten verandert er niets.

Wie zijn opties heeft blijft die houden, ook na een jaar.

De klant wordt dus niet verplicht om over te stappen.

De prijzen voor die klanten blijven ook gewoon wat ze nu zijn.

- ALLE klanten die het Themapakket hebben, hebben van TVV een brief gekregen met het aanbod om een gratis HD ontvanger te krijgen. Ongeacht hoe lang deze al klant waren op themapakket.

Sterker nog hij had een klant in de winkel die gisteren belde naar TVV omdat hij weliswaar volgens die brief te laat was, maar direct toch ook een gratis HD ontvanger aangeboden kreeg.

- De aangekondigde aanpassingen en nieuwe structuur zijn enkel voor nieuwe klanten of voor klanten die zelf vragen om over te stappen.

 

De communicatie naar klanten toe is pas voorzien vanaf 1 april, dealers werden vroeger op de hoogte gebracht.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 229
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: redneck eyeball

- ALLE klanten die het Themapakket hebben, hebben van TVV een brief gekregen met het aanbod om een gratis HD ontvanger te krijgen. Ongeacht hoe lang deze al klant waren op themapakket.
Sterker nog hij had een klant in de winkel die gisteren belde naar TVV omdat hij weliswaar volgens die brief te laat was, maar direct toch ook een gratis HD ontvanger aangeboden kreeg.


Ik voelde me aangesproken door die 'ALLE'.
Ik heb het pakket aangevraagd toen alle brieven al een tijd de deur uit waren. Ik was niet op de hoogte van het feit dat ik een HD decoder nodig had om de pack 'Thema' te kunnen blijven ontvangen.
TVV klantendienst heeft me gezegd dat ik niet meer in aanmerking kwam om zo een ontvanger te krijgen aangezien ik later aangesloten had voor het themapakket dan de periode waarin die gratis decoder-actie gestart werd.
En mocht TVV dan TOCH meelezen : Die Philips HD decoder interesseert me nog altijd ! Laat maar komen !
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: haelewyn

En mocht TVV dan TOCH meelezen : Die Philips HD decoder interesseert me nog altijd ! Laat maar komen !


Ze lezen hier zeker mee, ben ik van overtuigd.
Maar of de persoon die meeleest zomaar direct weet wie jij bent, daar twijfel ik toch aan.

Ik zou gewoon nog eens naar het callcenter bellen en de vraag opnieuw stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: redneck eyeball
Een bevriende dealer wist me het volgende te vertellen :

Ze zouden beter eens een officiële communicatie doen.
De onrust is ondertussen gezaaid door het lekken van die screenshot.

Origineel bericht van: redneck eyeball
- De Franse zenders blijven wel gewoon beschikbaar.
Waarom ze de logo's niet vermelden wist hij ook niet.

Ik geloof het niet echt.
Na enkele bemerkingen hebben ze wel degelijk die screenshot aangepast (XXX Xtreme en Discovery Science erbij geplaatst), maar die Franse zijn er niet terug bijgekomen.
En die andere 2 moesten ze maar één keer vergeten.
Om France2 en France3 te vergeten, moet je dat 3 keer vergeten, bij Basic Light, Basic en Basic Plus.
En dan moet je nog France4 en France5 vergeten erop te zetten bij Basic+.
Het lijkt mij wat te veel om te vergeten, en hoewel er hier al veel over geschreven is wordt het niet gecorrigeerd, terwijl die andere 2 zenders heel snel er weer bijgevoegd werden.

Merk op dat toen het Kanaal Z logo maandenlang niet meer getoond werd op de TVV site, dat ook geen foutje bleek te zijn.
De zendtijd van Kanaal Z werd bij TVV later serieus ingekrompen, dus het was noch een fout noch toeval.

Origineel bericht van: redneck eyeball
- Voor bestaande klanten verandert er niets.
Wie zijn opties heeft blijft die houden, ook na een jaar.
De klant wordt dus niet verplicht om over te stappen.
De prijzen voor die klanten blijven ook gewoon wat ze nu zijn.

Ik geloof hier ook niet veel van.
Uiteindelijk zijn dit maar woorden van horen zeggen.
Ongetwijfeld wil men hier wat sussen.
Maar als straks blijkt dat het toch is zoals ik het interpreteer, dan heeft TVV natuurlijk niets gezegd.

Ach, we zullen wel zien.
Ik ben blij dat ik het product niet meer heb, ik zie steeds meer achteruitgang.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: zzzzzzz
Merk op dat toen het Kanaal Z logo maandenlang niet meer getoond werd op de TVV site, dat ook geen foutje bleek te zijn.
De zendtijd van Kanaal Z werd bij TVV later serieus ingekrompen, dus het was noch een fout noch toeval.

Dat was wel in de tijd dat de toekomst van Kanaal Z heel onzeker was. Zelfs al korten ze de zendtijd in, dan nog mocht die er op staan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
De Franse zenders blijven wel gewoon beschikbaar.
Waarom ze de logo's niet vermelden wist hij ook niet.


Dat is toch onbegrijpelijk voor een vennootschap die haar klanten en dealers ernstig zou moeten nemen.

Er worden wijzigingen doorgevoerd aan de pakkettenstructuur (en ik wil dan nog best geloven enkel maar voor nieuwe klanten), maar in de communicatie naar de dealers worden niet minder dan 7 zenders vergeten, waaronder het geheel van de Franse zenders die worden aangeboden en dan is men ongetwijfeld verbaasd dat er zoveel heisa ontstaat.

Zoiets is toch niet ernstig te noemen.

Greets
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: redneck eyeball
Een bevriende dealer wist me het volgende te vertellen :

- De Franse zenders blijven wel gewoon beschikbaar.
Waarom ze de logo's niet vermelden wist hij ook niet.
- Voor bestaande klanten verandert er niets.
Wie zijn opties heeft blijft die houden, ook na een jaar.
De klant wordt dus niet verplicht om over te stappen.
De prijzen voor die klanten blijven ook gewoon wat ze nu zijn.
- ALLE klanten die het Themapakket hebben, hebben van TVV een brief gekregen met het aanbod om een gratis HD ontvanger te krijgen. Ongeacht hoe lang deze al klant waren op themapakket.
Sterker nog hij had een klant in de winkel die gisteren belde naar TVV omdat hij weliswaar volgens die brief te laat was, maar direct toch ook een gratis HD ontvanger aangeboden kreeg.
- De aangekondigde aanpassingen en nieuwe structuur zijn enkel voor nieuwe klanten of voor klanten die zelf vragen om over te stappen.

De communicatie naar klanten toe is pas voorzien vanaf 1 april, dealers werden vroeger op de hoogte gebracht.


Uw bevriende dealer is heel slecht op de hoogte gebracht. Meer bepaald rond 24 maart. Los daarvan heeft TV Vlaanderen nog voor geen meter gecommuniceerd naar hun golden/millennium of andere dealers.

Voor de bestaande klanten: vanaf 1/4 volgt de nieuwe 'zender line-up', dus vanaf dan zal elke klant (zowel de oude als de nieuwe) binnen één of ander NIEUW pakket vallen. Verschil voor de bestaande klanten: er verandert niets qua prijs tot de eerste contractverlenging; dan zullen ze moeten kiezen voor 'n ander pakket tegen de geldende prijs.

Sommige opties zullen niet meer bestaan en zullen volgens uw bevriende dealer toch nog worden aangeboden. Raar!!

SAT: momenteel niets meer 😞

Kabel: Telenet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DreamboxFreak

Voor de bestaande klanten: vanaf 1/4 volgt de nieuwe 'zender line-up', dus vanaf dan zal elke klant (zowel de oude als de nieuwe) binnen één of ander NIEUW pakket vallen. Verschil voor de bestaande klanten: er verandert niets qua prijs tot de eerste contractverlenging; dan zullen ze moeten kiezen voor 'n ander pakket tegen de geldende prijs.

Sommige opties zullen niet meer bestaan en zullen volgens uw bevriende dealer toch nog worden aangeboden. Raar!!

Precies zoals ik dacht dus, ze proberen wat te sussen door de indruk te geven dat het alleen voor nieuwe klanten gaat zijn, of dat het allemaal nog onzeker is.

Ik vind het zeer dubieus dat je als firma nog adverteert met zenders waarvan je al gecommuniceerd hebt met je dealers dat ze binnen 5 dagen er niet meer gaan zijn.
Mensen die nu intekenen op het basisaanbod worden gewoon voor de gek gehouden.
Ze zien daar France2,France3,NED1 HD, NED3 HD staan, en die zijn er heel binnenkort voor hen niet meer bij.
Indertijd met Cartoon Network/TCM, Boomerang die uit het aanbod verdwenen was dat ook zo.
Alleen kon de klant zelf toen niet weten op welk moment TVV dit intern precies wist, omdat er zo geen screenshot gelekt werd.
Men hield dan vol dat er misschien wel tot de laatste minuut onderhandeld werd.
Deze keer kan men zich daar niet achter wegsteken.
Men weet het intern, men communiceert het (slecht) naar de dealers, maar naar de (potentiële) klanten wordt gewacht tot het allerlaatste moment.

Concreet : je neemt bijv. vandaag zo'n huurcontract voor 24 maanden, op basis van de zenders die nu op hun site staan.

Dat zijn 40 zenders (29 TV zenders en 11 radiozenders) :

één
VTM
2Be
VT4
JIM
VijfTV
Ketnet/Canvas
VTM Kzoom
Acht
Vitaya
Discovery Channel
Motors TV
Hallmark
Animal Planet
Trace TV
National Geographic Channel
NED1
NED2
NED3
Hustler TV
TV Oranje
MGM
Extreme Sports
Mezzo
France2
France3

Radio1
Radio2
Studio Brussel
MNM
Radio Nostalgie
JOE FM
Q-Music
Klara
Radio2 (NL)
3FM
Radio4
één HD
NED1 HD
NED3 HD


Daar verdwijnen op 5 dagen dus maar liefst 9 zenders uit (deze in vet rood).
Er komt eentje bij : Vitaliteit.
TVV weet dit nu al, maar verzwijgt dat naar die potentiële klanten.
En met deze verkeerde informatie gaan die dus bijv. een 2 jaar huurcontract aan.
Kan dit eigenlijk zomaar ?
Zonder die screenshot konden ze natuurlijk altijd beweren dat het een last-minute beslissing was, maar nu is toch duidelijk bewezen dat ze dit op voorhand wisten, maar de potentiële klant niet willen informeren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien hier reeds vermeld dat ik mijn nu lopende contract kan behouden zolang ik dit wil mag TVV blijven natuurlijk met de kanalen die ik nu wel heb geen meer of minder! Anders is het R.I.P voor de satprovider en hou ik de schotel enkel nog voor de 13°hot,de vrije op 19°ast en 28°ast reeks!!!

 

Homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

luister,

 

we kunnen blijven "lullen" over TV-Vlaanderen. :D

we zullen wij braafkes moeten afwachten wat zij ons te bieden hebben als aprilgrap of niet confusedcrazy

 

maar één ding is zeker : hun marketing afdeling werkt echt niet voor zo'n bedrijf (als ze er uberhaut eentje hebben, want dit zou nog wel eens het geval kunnen zijn gezien hun manier van werken)

 

als ze effectief de Franse zenders "vergeten" zijn, zullen we dan ook maar weten zodra het in voege gaat.

 

De enige conclussie is, de meest aantrekkelijke zenders zitten in de Basic+ (top pakket) en ze willen dus meer en meer dat iedereen naar daar gaat gaan. Als VTMHD en collega's erbij komen zal het al zeker niet in de eerste 2 pakketen zijn, dus.....idd met zijn allen naar Top pakket.

 

Top pakket = meer geld, en dan misschien wat meer ruimte?

 

wie weet?

alleen zij, en binnen een week wij. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DreamboxFreak

Voor de bestaande klanten: vanaf 1/4 volgt de nieuwe 'zender line-up', dus vanaf dan zal elke klant (zowel de oude als de nieuwe) binnen één of ander NIEUW pakket vallen. Verschil voor de bestaande klanten: er verandert niets qua prijs tot de eerste contractverlenging; dan zullen ze moeten kiezen voor 'n ander pakket tegen de geldende prijs.


Klopt niet, dit heeft niets met contractverlenging te maken.
Voor een bestaande klant verandert er niets, tot zolang de klant dat niet zelf vraagt blijft hij in zijn oude pakket zitten en blijft hij houden wat hij heeft. Ook na de nog lopende contractperiode.

De dealer heeft me de nieuwsbrief laten lezen die zij gekregen hebben en daar staat het zo in.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: redneck eyeball

Klopt niet, dit heeft niets met contractverlenging te maken.
Voor een bestaande klant verandert er niets, tot zolang de klant dat niet zelf vraagt blijft hij in zijn oude pakket zitten en blijft hij houden wat hij heeft. Ook na de nog lopende contractperiode.

De dealer heeft me de nieuwsbrief laten lezen die zij gekregen hebben en daar staat het zo in.

Kun je dat misschien eens inscannen en hier plaatsen ?
Uiteindelijk is die screenshot een hard bewijs, terwijl we jou gewoon op je woord moeten geloven.
Per slot van rekening weten we allemaal hoe sluw ze bij de M7 Group hun zaakjes kunnen verwoorden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...