Ga naar inhoud


[Afscheid] Wij stoppen als administrators


Duwgati

Aanbevolen berichten

Gast schotelkop
Origineel bericht van: Opuske
Zelf vind ik het ook allemaal raar hoor.

Vind het niet echt kunnen dat een commercieel bedrijf een forum gaat runnen of gaat bepalen hoeveel vrijheid een lid mag hebben op het forum.

Volgens mij is het dan ook nog altijd een 1 april grap enkel is ze wat langer uitgelopen en anders gelopen dan gepland mss.

Dus welkom terug Ron ( onder welke naam dan ook ).

Hahaha ???? (voor de 1 april grap dan???)



He he wink
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 209
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bedankt Michel voor de verduidelijking.

 

Zo zijn de zaken duidelijk en meer details zijn denk ik ook niet nodig.

 

Iedereen kan er nu zijn idee over vormen.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon de voorgestelde veranderingen ook alleen maar toejuigen, en was hier heel blij mee.

 

Ben nooit gebanned geweest of al te hard gecorrigeerd (op het quizje na toen ik hier net begon), maar heb wel voorbeelden gezien dat de emotie en/of zakelijke belangen het wonnen van de hobby. En dat is zonde.

 

Ik hoop dat de positieve voorstellen hier toch doorgevoerd worden (wie de site ook mag runnen, en ik hoop en vertrouw erop dat Michel en consorten dit ook zal doen/hier voor zal zorgen) wink

 

Origineel bericht van: Michel
Als je de meeste voorkomende reclame niet in een censuurlijst laat staan, zul je het steeds weer van het forum moeten wippen en leden moeten vertellen dat reclame hier niet mag terwijl dat eigenlijk duidelijk in de gebruiksvoorwaarden van het forum staat.

Kun je hier iets specifieker mee zijn. Ik hoop bijvoorbeeld dat linkjes naar "dat andere forum" enz uit de censuurlijst gehaald worden. Ik weet dat er strubbelingen zijn geweest in het verleden, maar als beide forums goed met elkaar omgaan kan die wrijving omgezet worden in aanvulling op elkaar.

 

Iig Duwgati en Alans bedankt voor jullie pogingen, inzet en goede bedoelingen (heel jammer dat het niet werkt) en we wachten af wat er gaat gebeuren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Ik ga niet uitgebreid in op de verschillen van opvatting met Alan en Duwgati, maar kort samengevat komt het er op neer dat wij geen reclame op het forum willen, terwijl Alan en Duwgati dat verregaand wilden versoepelen.

Leden lezen als ze registreren niet de regels die op een site gelden. Leden maken bedoeld of onbedoeld vaak reclame op een forum, ook als dat niet mag.
Reclame op een forum tast de objectiviteit en onafhankelijkheid aan.

Als je de meest voorkomende reclame niet in een censuurlijst laat staan, zul je het steeds weer van het forum moeten wippen en leden moeten vertellen dat reclame hier niet mag terwijl dat eigenlijk duidelijk in de gebruiksvoorwaarden van het forum staat.
Het verwijderen van reclame namen en url's uit de censuurlijst was voor ons om die reden niet bespreekbaar.

In de cesuurlijst staat momenteel veel meer dan alleen reclame, dus die lijst gaan we wel flink herzien.

Verder kunnen wij het heel erg goed vinden met de handelswijze van Alan en Duwgati, dus er zal wel degelijk het een en ander in positieve zin gaan veranderen. Ook al gebeurt dit nu niet door Duwgati en Alan zelf, maar door iemand anders die zich wel prettig voelt bij de voorwaarden voor beheer van dit forum.

Zolang iedereen netjes blijft en zich gedraagt zoals je dat ook zou doen in een persoonlijk gesprek, zien wij ook geen enkele reden om censuur toe te passen op de inhoud van berichten. De enige voorwaarde is dat die inhoud aan de regels van dit forum voldoet want in feite neerkomt op normaal en fatsoenlijk taalgebruik waarbij je andere mensen niet kwetst.

Je hoeft je dus pas kinderachtig behandeld te voelen als je het moderators opzettelijk onmogelijk maakt om dit forum in goede banen te leiden. In feite krijg je dan een projectie van je eigen gedrag.

Mvg,

Michel


Ik hoop dat we dan ook geen reclame voor uw bedrijf hier gaan zien te pas en te onpas ?
En hopelijk ga je het forum ook niet gebruiken om beta testers te zoeken voor je producten dan.

Want dat is dan eigenlijk net hetzelfde.
Hopelijk blijft het dus sat4all met nadruk op SAT en ALL en word het niet een soort van medialabs4all ofzo.
Link naar reactie
Delen op andere sites

gaan we de eigenaars van dit board nu ook al zeggen wat ze wel en niet mogen doen met hun eigendom ?

niet zagen hé, de soep wordt nooit zo heet gedronken als ze wordt uitgeschept (of zoiets :D)

't zal dus allemaal wel meevallen.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

@Dream1975,

 

Het ging daar bijvoorbeeld om een forum dat het exclusieve supportforum is van een winkel. Het forum heeft exact dezelfde naam als de winkel, staat vol met reclame voor die winkel in zowel de opmaak en de berichten en de winkel schrijft zelf ook dat dit het officiële support forum van die winkel is.

 

Een dergelijk forum valt wat ons betreft dus gewoon onder reclame net als een support pagina van een winkel ook off-limit is.

 

Als je daar geen streep trekt is het voor bezoekers en leden volslagen onduidelijk wat wel en niet mag en wij willen juist duidelijkheid.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jean-Claude
gaan we de eigenaars van dit board nu ook al zeggen wat ze wel en niet mogen doen met hun eigendom ?

Nee natuurlijk niet, maar het board is groot geworden en gebleven door de gebruikers. Die mogen in mijn ogen dan ook best kenbaar maken wat ze graag zouden willen zien. Het is aan de eigenaars hoe ze daar mee omgaan (net als het aan de gebruikers is om hier te (blijven) komen).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jean-Claude
gaan we de eigenaars van dit board nu ook al zeggen wat ze wel en niet mogen doen met hun eigendom ?
niet zagen hé, de soep wordt nooit zo heet gedronken als ze wordt uitgeschept (of zoiets :D)
't zal dus allemaal wel meevallen.


Niet zagen heh....het was niet tegen u.
Of voel je u eigen geroepen om admin te worden ofzo ?
Het is niet beleefd om u te mengen in een gesprek tussen anderen.

wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
de soep wordt nooit zo heet gedronken als ze wordt uitgeschept (of zoiets )


.... als ze wordt opgediend. :D

Maar blijkbaar begint de soep nu bij sommigen toch over te koken.

Jongens, laat ons rustig blijven. Michel geeft toch duidelijk aan welke richting men wil uitgaan met het forum.

Greets
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
@Dream1975,

Het ging daar bijvoorbeeld om een forum dat het exclusieve supportforum is van een winkel. Het forum heeft exact dezelfde naam als de winkel, staat vol met reclame voor die winkel in zowel de opmaak en de berichten en de winkel schrijft zelf ook dat dit het officiële support forum van die winkel is.

Een dergelijk forum valt wat ons betreft dus gewoon onder reclame net als een support pagina van een winkel ook off-limit is.

Als je daar geen streep trekt is het voor bezoekers en leden volslagen onduidelijk wat wel en niet mag en wij willen juist duidelijkheid.

Mvg,

Michel


Link naar commerciele sites vind ikzelf ook niet kunnen.
Maar een link naar een of ander forum waar eventueel wel iets handig kan staan af en toe vind ikzelf niet foutief.
Moet dan wel een forum zijn dat te maken heeft met onze hobby's hier of een collega site.
Maar geen commercieele dus idd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast schotelkop
Origineel bericht van: Jean-Claude
gaan we de eigenaars van dit board nu ook al zeggen wat ze wel en niet mogen doen met hun eigendom ?
niet zagen hé, de soep wordt nooit zo heet gedronken als ze wordt uitgeschept (of zoiets :D)
't zal dus allemaal wel meevallen.


Daar gaat het niet om banner meer of minder.
Het gaat om WAAR AlanS en Duw voor stonden en wat een goed plan was,dit woord nu weer ongedaan gemaakt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: Opuske


Ik hoop dat we dan ook geen reclame voor uw bedrijf hier gaan zien te pas en te onpas ?
En hopelijk ga je het forum ook niet gebruiken om beta testers te zoeken voor je producten dan.

Want dat is dan eigenlijk net hetzelfde.
Hopelijk blijft het dus sat4all met nadruk op SAT en ALL en word het niet een soort van medialabs4all ofzo.


Wie bent u eigenlijk om dergelijke eisen neer te kunnen leggen bij de eigenaar van een board?

We zijn net een week verder, en nog niet alles heeft handen en voeten gekregen, en nu mag de eigenaar van dit board geen eens reclame maken voor zijn eigen bedrijf?

Ik kan me best voorstellen dat er reclame uitingen zullen komen van media labs, en dat er wellicht in de toekomst zelfs medialabs gerelateerde draadjes zullen verschijnen, maar zo lang iemand er voor zorgt dat wij zonder enige kosten hier met elkaar kunnen discussieren over onze hobbies zal het me echt een zorg zijn hoor.

Die servers draaien niet op lucht, en dingen kosten nou eenmaal geld.

En of er nou google ads staan of media labs. Who cares?

groet,

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Citaat:
Ik hoop dat we dan ook geen reclame voor uw bedrijf hier gaan zien te pas en te onpas ?
En hopelijk ga je het forum ook niet gebruiken om beta testers te zoeken voor je producten dan.

Want dat is dan eigenlijk net hetzelfde.
Hopelijk blijft het dus sat4all met nadruk op SAT en ALL en word het niet een soort van medialabs4all ofzo.


In dat geval zou ik dus om consequent te zijn, nu ook de namen telfort business, Tele2 zakelijk, widexs, Priority Telecom CanalDigitaal Business, Ziggo zakelijk enz. enz. moeten gaan verbieden. Want net als hen zijn wij een dienstverlener en productontwikkelaar en verkopen wij producten in een Business 2 Business model.
Ook moeten we voortaan de forum software gaan afschaffen, want anders maken we reclame voor UBB.

Wij hebben helemaal niet de intentie om reclame te maken want in deze doelgroep zit voor ons helemaal geen enkele markt.
Moet ik je nu verder nog serieus nemen of ga je nu gewoon door?

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...