Ga naar inhoud


[Buitenland] IJslandse vulkaan breekt uit en luchtruimen sluiten voor aswolk


theboyk

Aanbevolen berichten


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: pukje
Lufhansa denkt er over na schadevergoeding van de staat
te vragen omdat de staat VERKEERDE/VALSE berichten uit
england als waar zonder controle als juist aanneemt.

Krijg de indruk dat veel fake bestaat


Als de staat toestemming had gegeven om wel te vliegen en er was een toestel uit de lucht komen vallen hadden ze waarschijnlijk ook een schadevergoeding willen hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies vorige week is er nog een vliegtuig neergestort.

Ga je dan nu risico s nemen denk t niet.

Mensen zouden eerder blij moeten zijn hiermee al klinkt dat gek als je zit te wachten op een luchthaven.

T geeft namelijk aan dat mensenlevens boven miljoenen verliezen gaan.

 

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Marco275
Origineel bericht van: pukje
Lufhansa denkt er over na schadevergoeding van de staat
te vragen omdat de staat VERKEERDE/VALSE berichten uit
england als waar zonder controle als juist aanneemt.

Krijg de indruk dat veel fake bestaat


Als de staat toestemming had gegeven om wel te vliegen en er was een toestel uit de lucht komen vallen hadden ze waarschijnlijk ook een schadevergoeding willen hebben.


De reden van de ontevredenheid van lufthansa airberlin klm is dat de regeringen een voorspelling uit england direct zonder
controle aannemen en zware besluiten nemen (vliegvelden dicht).

Zo heeft geen enkel land meetbalonnen en meet vliegtuigen naar boven gestuurt.

Om die reden heeft lufthansa en klm zelf (meet)vliegtuigen naar boven gestuurt en hun resultaten zijn dat
er niets aan de hand is.

Niki lauda van airaustria heeft 2 uur door zo een wolk gevlogen en heeft ook bevestigd dat die wolk niet
gevaarlijk is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pukje


Om die reden heeft lufthansa en klm zelf (meet)vliegtuigen naar boven gestuurt en hun resultaten zijn dat
er niets aan de hand is.


Nu heb ik er geen enkel verstand van maar in plaats van een zwarte aswolk zie ik al dagen een strak blauwe lucht onbewolkt volgens mij kun je kilometers ver kijken.

En in de avond een mooie sterrenhemel, maar goed vanmiddag tot twee uur wordt er niet gevlogen. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wedden dat de benzine, diesel en kerosine prijzen weer drastisch gaan stijgen.

Ik kan geen reden bedenken dat de prijzen hierdoor moeten gaan stijgen want de vraag naar kerosine is natuurlijk sterk teruggelopen.

De oliemaatschappijen zullen wel weer iets bedenken en ons op de mouw gaan spelden dat deze ramp natuurlijk gevolgen moet hebben voor een stijging van de olieprijs.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gigantaandemuur
Precies vorige week is er nog een vliegtuig neergestort.
Ga je dan nu risico s nemen denk t niet.
Mensen zouden eerder blij moeten zijn hiermee al klinkt dat gek als je zit te wachten op een luchthaven.
T geeft namelijk aan dat mensenlevens boven miljoenen verliezen gaan.


Helemaal gelijk Gigant.De directeur van de KLM gaat op de plaats van de wetenschap zitten om te vertellen dat er makkelijk gevlogen kan worden.Die denkt alleen aan zijn bonus aan het eind van het jaar.
Zal het nu echt zo zijn dat de autoriteiten denken,we zullen de luchtvaart eens lekker gaan pesten?

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Wedden dat de benzine, diesel en kerosine prijzen weer drastisch gaan stijgen.
Ik kan geen reden bedenken dat de prijzen hierdoor moeten gaan stijgen want de vraag naar kerosine is natuurlijk sterk teruggelopen.
De oliemaatschappijen zullen wel weer iets bedenken en ons op de mouw gaan spelden dat deze ramp natuurlijk gevolgen moet hebben voor een stijging van de olieprijs.


Weet al 1 rede namelijk de verloren inkomsten Kerosine.... Nu zal het wel zo worden uitgelegt dat die Kerosine net als wijn is hoe langer in het Vat hoe duurder de prijs..... :D
De vraag naar benzine en diesel is natuurlijk flink gestegen en wordt dus ook duurder. Rede 2 is al geboren. Wat volgt..... eek

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit wordt natuurlijk een fantastisch 1-2tje.

 

Vlieg maatschappijen zullen lekker de prijzen verdriedubellen de eerste 2 a 3 weken dat er weer gevlogen mag worden.

 

Kerosine prijs omhoog omdat door de teruglopende vraag de boel heeft stilgestaan en dit heel veel geld heeft gekost, ofzo iets.

 

Vlieg maatschappijen hebben een reden om de onverwacht hoge ticket prijzen uit te leggen.

 

Zou iemand misschien een vat kerosine boven Ijsland zijn verloren? smile

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Vlieg maatschappijen zullen lekker de prijzen verdriedubellen de eerste 2 a 3 weken dat er weer gevlogen mag worden.
Meeste mensen boeken minimaal 4 weken van te voren deze tickets zijn dus al gekocht.
Boek je op kortere termijn betaal je al veel meer.
Gaan ze tickets ver vooruit 3 keer zo duur maken gaat iedereen met de trein,bus,boot, auto deze zomer en krijgen we half lege toestellen.
Gaat dus niet gebeuren.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn nichtje moet van dublin naar london om haar nieuwe woning daar te regelen deze week

dat is mooi muts / moet ze zwemmen?

of 4 keer zoveel betalen met de ferry en een huurauto.

 

gisteren zag ik de duitse minister op tv over het verzoek van de luchtvaartmaatschappijen

ik vind dat wel sterk van die man... om niet zomaar te zwichten

als er (laten het niet hopen) van die sigaren omlaag vallen op de bebouwde kom, wie doet dan het boetekleed aan en/of betaald de schade?

Spiral

Vangelis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
of 4 keer zoveel betalen met de ferry en een huurauto.


Nou nou..ik zou graag haar zorgen hebben. Dat is toch een fluitje van een cent. :D

Het vliegtuig brengt haar ook niet van deur tot deur.
Er zijn ook nog treinen, ferry´s en bussen. En die kosten niet 4x zoveel.

Wat dacht je van de gehele broadcast wereld. Al mijn collega´s, klanten waren vorige week naar de NAB in Las Vegas en het merendeel zit daar nog steeds. Dat kost pas geld. :D

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is dat de luchtvaartmaatschappijen deze mensen wel naar hun eerste "hop" hebben gebracht. Er zijn geen non-stop lijn-vluchten van Europa naar Las Vegas.

Al die mensen zitten dus verspreid over de draaikruizen van de luchtvaartmaatschappijen in Amerika.

En dat zijn er heel wat.

Ik probeer al een dagen lang kontakt op te nemen. Maar niemand is "thuis".

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...