Ga naar inhoud


Ben ik de enige waar alle seca kaarten zijn uitgevallen


Satfreakholl

Aanbevolen berichten


  • Reacties 739
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast SatMann
Origineel bericht van: S_Hopper

Zie net dat de codering weer is aangezet op alle kanalen van CanalDigitaal.


nou dan heb jij een speciale ontvanger :D

hier nog alles FTA buiten de speciale die nooit ongecodeerd waren.

welke zenders heb jij al op slot?
Link naar reactie
Delen op andere sites

zijn er ook nog mensen bij waarbij de kaart helemaal niets meer doet. De mijne geeft geen datum meer op, sinds gisteren. Herstarten ontvanger doet niets.

Ik had oorspronkelijk geen problemen, want tot eergisteren werkte bij mij de gocodeerde kanalen nog wel. (VH1, baby tv enzv.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JaxcC
Zijn er al mensen die met Newcs een succesvolle heractivatie hebben ??


Die vraag wilde ik nou ook al stellen! Ik heb zelf ACamd 0.6.1.8 icm NewCS 1.65 en ondanks dat ik verschillende EMM's voorbij heb zien komen en NewCS ook meldt dat de kaart ze heeft verwerkt, heb ik na herhaaldelijk heractiveren nog altijd geen beeld. Op alle (SBS6HD,VeronicaHD,NET5(sd) e.a) zijn alle ECM's NOT OK. Als ik NewCS herstart dan verwerkt ie 12 EMM's waarna deze vervolgens als reeds gecachedde EMM's worden genegeerd.

Ian

 

Setup: Huis vol HTPCs met DVBLink TVSource/NWP Server

(Skystar HD2 + TBS6981 -> DVBLink TVSource 3.2/NWP 3.2/ACamd 0.6.2.0 met OSCAM 1.00-un_svn b4011

)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: IanPH

... Als ik NewCS herstart dan verwerkt ie 12 EMM's waarna deze vervolgens als reeds gecachedde EMM's worden genegeerd.


cache clearen ?
mischien mag die in deze situatie niet opstaan omdat die niet echt dubbel zijn ?

- VU+DUO, relook400, cubecafe250, 2xdm800, cuberevo, DM7025

- visio bigsat, 3x Edision/1x ALPS quad LNB, 17to8 PMSE diseqc switch -> 28.2, 23.5, 19.2, 13

- schwaiger 1m alu, inverto LNB, SG2100 rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net een heractivatie gedaan, en de canaal digitaal datum is wel vooruitgegaan, maar heb nog steeds geen beeld.

 

Ik draai met PGI 0.6 en als ik bij newcs kijk onder de noemer "Statistics" zie ik wel een zooitje (9000 of zo)ECM Req voorbij komen, elke paar seconde +1 maar bij ECM Resp staat 0

 

Heeft dit ook met de EMM te maken en zo niet waar kan ik die aantallen dan uitlezen

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wiz
Origineel bericht van: Niels Wagenaar


Ik ben van mening dat er wat meer aan de hand is, dan dat een bepaalde datum in het verleden stond.


Dat denk ik ook. Als ik zie wat een vracht emms er nodig was om een datum terug te zetten dan is er wel iets anders aan de hand geweest lijkt mij.

Maar goed, ik geloof niet dat er na afloop een duidelijk statement komt met wat er nou precies gebeurd is.


Hier heb ik ook sterke vermoedens over. Wat is er nu merkbaar veranderd na de kaartwissel naar Seca-3, de nieuwe codering zou een betere bescherming zijn tegen cardshare. Een aantal jaren geleden werd er een snellere encrytie toegepast bij D+ tijdens een WK of EK en de abbo. verkoop van D+ schoot omhoog.
Als de Seca3 écht (tijdelijk?) het card-sharen om zeep kan helpen, dan is over een week of 4 het ideale moment voor CD. Zou het niet kunnen dat hiervoor testen aan de gang zijn geweest?

VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tisnix
Origineel bericht van: wiz
Origineel bericht van: Niels Wagenaar


Ik ben van mening dat er wat meer aan de hand is, dan dat een bepaalde datum in het verleden stond.


Dat denk ik ook. Als ik zie wat een vracht emms er nodig was om een datum terug te zetten dan is er wel iets anders aan de hand geweest lijkt mij.

Maar goed, ik geloof niet dat er na afloop een duidelijk statement komt met wat er nou precies gebeurd is.


Hier heb ik ook sterke vermoedens over. Wat is er nu merkbaar veranderd na de kaartwissel naar Seca-3, de nieuwe codering zou een betere bescherming zijn tegen cardshare. Een aantal jaren geleden werd er een snellere encrytie toegepast bij D+ tijdens een WK of EK en de abbo. verkoop van D+ schoot omhoog.
Als de Seca3 écht (tijdelijk?) het card-sharen om zeep kan helpen, dan is over een week of 4 het ideale moment voor CD. Zou het niet kunnen dat hiervoor testen aan de gang zijn geweest?


Zolang de Irdeto kaarten nog werken is er geen probleem. Ja je hebt geen HD dan maar SD werkt gewoon nog wel.

Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0

Dreambox 500+ x Gemini 4.7

WandTV USB DVB-T Stick

7E/19.2E/23.5E/42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

@All,

 

 

Na een analyse van de eerste dag even het volgende.

 

 

Dat er update’s volgen voor de getroffen kaarten mag wel duidelijk zijn, ik spreek hier nog even in de oude vorm van providers voor Seca.

 

 

Een update voor provider 00 6A CanaalDigitaal > Nederland

Een update voor provider 00 6C TVV > België

 

Een update voor beide kaarten op provider 00 00 > van provider CanaalDigitaal / TVV

 

Dat is redelijk normaal te noemen, maar wat de rol is in dit geheel, van provider ID 00 6D op beide kaarten, is mij nog niet geheel duidelijk cry .....................

 

 

Gr.

 

 

Zilverster.

 

 

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...