Ga naar inhoud


Ben ik de enige waar alle seca kaarten zijn uitgevallen


Satfreakholl

Aanbevolen berichten

Bij werkt alles ook zonder problemen op de HTPC.

NewCS + Acamd hebben de alles volgens mij goed verwerkt.

 

Ik heb een set top box pakket en alle gecordeerde kanalen zijn niet meer beschikbaar.

 

Gr.

Andries

HTPC-Software: LibreELEC 9
HTPC-Hardware: Raspberry Pi 2 + Raspberry Pi 3

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 739
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Niels Wagenaar

Ik ben van mening dat er wat meer aan de hand is, dan dat een bepaalde datum in het verleden stond.

Mvg,

Niels Wagenaar

Tja, een wanhopige poging om het zogenoemde "sharen" tegen te gaan misschien???
De enige remedie daar tegen, en dat heb ik al vaker geroepen, dat is simpelweg die achterlijke hoge abonnementprijzen omlaag gooien.. 25 euro voor het volledige pakket is meer dan genoeg, dan zetten ze de filmmaatschappijen maar onder druk samen met andere providers.

Maatregelen op het technische vlak werkt simpelweg niet.
Waarom je dit fenomeen technisch niet kunt uitsluiten, daar kun je kort over zijn en hoef je niet lang over na te denken.
Al jaren proberen de providers met technische foefjes de piraterij tegen te gaan en nog nooit heeft dat resultaat geboden, behalve dat de piraterij het al ruim 30 jaar wint van de providers en filmmaatschappijen...

Geldweggooierij!

Abbo volledig pakket 25 euro of misschien minder en klaar, dan ben je geheid voorgoed van de piraterij af...wat ook geld voor cd's, dvd's en blueray.

Wetende dat de providers meelezen, hoop ik dat ze hier lering van trekken en eens gaan nadenken.
De tijd van grof geld verdienen aan consumenten op dit vlak, met als grote concurrent het internet, is nu wel echt voorbij... Klaar en een dikke punt!

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: drz
Origineel bericht van: Niels Wagenaar

Ik ben van mening dat er wat meer aan de hand is, dan dat een bepaalde datum in het verleden stond.

Mvg,

Niels Wagenaar

Tja, een wanhopige poging om het zogenoemde "sharen" tegen te gaan misschien???
De enige remedie daar tegen, en dat heb ik al vaker geroepen, dat is simpelweg die achterlijke hoge abonnementprijzen omlaag gooien.. 25 euro voor het volledige pakket is meer dan genoeg, dan zetten ze de filmmaatschappijen maar onder druk samen met andere providers.

Maatregelen op het technische vlak werkt simpelweg niet.
Waarom je dit fenomeen technisch niet kunt uitsluiten, daar kun je kort over zijn en hoef je niet lang over na te denken.
Al jaren proberen de providers met technische foefjes de piraterij tegen te gaan en nog nooit heeft dat resultaat geboden, behalve dat de piraterij het al ruim 30 jaar wint van de providers en filmmaatschappijen...

Geldweggooierij!

Abbo volledig pakket 25 euro of misschien minder en klaar, dan ben je geheid voorgoed van de piraterij af...wat ook geld voor cd's, dvd's en blueray.

Wetende dat de providers meelezen, hoop ik dat ze hier lering van trekken en eens gaan nadenken.
De tijd van grof geld verdienen aan consumenten op dit vlak, met als grote concurrent het internet, is nu wel echt voorbij... Klaar en een dikke punt!

Dit geloof je toch zelf niet!

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Earthfinder
Bij werkt alles ook zonder problemen op de HTPC.
NewCS + Acamd hebben de alles volgens mij goed verwerkt.

Ik heb een set top box pakket en alle gecordeerde kanalen zijn niet meer beschikbaar.

Gr.
Andries


Misschien ging er iets mis tijdens het schrijven van je bericht. Maar het is mij niet helemaal duidelijk. Werken de kanalen waar jij recht op hebt nu wel of niet?

Ik heb zelf namelijk ook een opstelling met TVSource 2.1, ACamd 0.6.1.8 en NewCS 1.65 maar na twee dagen van heractiveren en al een week op SBS HD en een hoop EMM's verder is mijn Top pakket nog altijd niet hersteld. De zichtbare datum's staan ook nog steeds op 10-07-2010.

Omdat ik aan NewCS begon te twijvelen heb ik het ook nog met ACamd direct op de COM-poort en met OSCam geprobeerd. ACamd is volgens mij binnen Windows wel het enige waarmee EMM's goed worden verwerkt. Ik heb het ook nog een tijdje met DVBViewer getest ipv TVSource om ook dat uit te sluiten. Maar na uren klooien veranderd er niets en blijft alles zwart.

Ik ga vanmiddag even bij de satboer langs om te kijken of de kaart daar in een originele ontvanger wil herstellen.

Ian

 

Setup: Huis vol HTPCs met DVBLink TVSource/NWP Server

(Skystar HD2 + TBS6981 -> DVBLink TVSource 3.2/NWP 3.2/ACamd 0.6.2.0 met OSCAM 1.00-un_svn b4011

)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@IanPH: De gecodeerde kanalen waar ik recht op heb doen het.

Dat zijn:

Ned 1,2,3 (ook HD)

RTL 4,5,7

SBS 6

Net 5

Veronica

 

Heb je in cardclient.conf moet de volgende regel wel "1" staan op de positie van de laatste "1" zoals hieronder, na "15050:". Als hier een "0" (nul) staar, worden er geen EMM-updates doorgegeven.

(Puur voor de volledigheid, ik vermoed dat je dit al wist)

 

newcamd:127.0.0.1:15050:1:*******

 

 

BTW: ik gebruik, nagenoeg zeker, Acamd v0614. Maar dit zou ik thuis moeten controleren.

HTPC-Software: LibreELEC 9
HTPC-Hardware: Raspberry Pi 2 + Raspberry Pi 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij doet zich het volgende vreemde voor;

Alle zenders uit het settopbox pakket decoderen niet, maar de zenders van het basis pakket weer wel. Dus RTL8 doet het wel en alle MTV's enzo, maar Ned1,2,3 RTL4,5,7 niet.....???

DM7020HD, DM500HD, ziggo, sat13/19,2/23,5/28,2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat alle coderingen weer hersteld zijn, maar ook dat er nu heel veel kanalen voorzien van Viaccess 4.0. Discovery Channel en Animal Planet bijvoorbeeld. Welke provider gaat er straks nog meer gebruik maken van de kanalen van CDS?

 

http://nl.kingofsat.net/pack-canaldigitaal.php

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb gebeld met C+ maar zij konden het probleem van mij niet. Ik heb geen beeld op de mtv's en dit probleem is dus bij mij niet op te lossen. Heb alles al getest. Ci modules andere softcam's. Heeft iemand hier misschien een oplossing. Ik heb helaas geen orginele c+ ontvanger. Zelfs in de aston 1.05 module krijg ik beeld op alle zenders behalve mtv. Ik denk dat mijn kaart een groot probleem heeft. Het zijn bij mij de volgende zenders die het niet doen:mtv dance,mtv music,mtv nl,mtv rocks, mtvHD,vh1, vh1 classic(deze laatste pakt hij op mijn premiere kaart). wie o wie heeft dit zelfde probleem en hoe is het opgelost ??? Nog een raar ding bij die zenders is dat ze wel aangeven dat het gedecodeerd wordt zie foto:

post-138-1318260958,61_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach ja als alleen de MTV's het niet doen heb je nog mazzel. Ik had gisteravond na een heractivatie op alle zenders weer beeld, maar vanmiddag had ik alleen nog beeld op FTA en verder helemaal niks meer op mijn niet gecertificeerde Rebox 9000PVR.

 

Ook gebeld natuurlijk en daar werd me doodleuk verteld dat ik dan maar een gecertificeerde ontvanger moest aanschaffen mad Nu wil het toeval dat ik mijn vorige ontvanger, een Homecast 5101CI nog niet verkocht had, en die heb ik ff aangesloten. Ook daar blijkt toch iets niet goed te zijn ! Op alle SD en HD zenders beeld behalve NED1, 2 en 3 SD. Daar geeft de ontvanger "geen signaal" terwijl de rest op 19,2 het gewoon doet....

 

Zo maar weer eens bellen eek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
"geen signaal"... dan heeft het niets met de codering te maken. "geen beeld"... is iets anders...


Snap ik, al is het wel vaag ! Gisteravond na heractivatie beeld en vanmiddag helemaal niks meer !

Edit: problem solved ! De Rebox blijkt nu alleen te werken met de CD Cam, waar eerst alleen de smartcard voldoende was.....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: richyk

Edit: problem solved ! De Rebox blijkt nu alleen te werken met de CD Cam, waar eerst alleen de smartcard voldoende was.....

Kun je dat eens toelichten? Is er dus iets veranderd bij jou?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb even snel gekeken, de kaart was op nieuw voor de tweede keer upgedate

 

In de orginele philips ontvanger nog steeds geen mtv doet hele maal niks.

 

In de vu+duo even beeld op mtv en daarna niks meer.

 

Waar kan dat aan liggen???????

 

De rest allemaal beeld.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb eigenlijk bijna hetzelfde probleem als mijnheer devisser. Alle zenders doen het, behalve ESPN America, MTV en VH1 zenders. Het enige verschil is dat mijn BER heel hoog wordt als ik naar ESPN zap.

 

Heeft iemand anders wel beeld op ESPN?

 

Ik heb het top pakket van CD overigens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...