Ga naar inhoud


Ben ik de enige waar alle seca kaarten zijn uitgevallen


Satfreakholl

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Dreamer AB
Alles is nu gecodeerd en alles werkt bij mij. Dus na 8 dagen lijkt het eindelijk weer zoals het was en kan ik weer van alle kanalen genieten waarvoor ik ook betaal wink

Inderdaad, ook Film1 HD zit weer op slot. Ik heb de opname maar stopgezet. Wel goede timing: mijn HD's zijn vol. laugh

345GB aan SD-content en 90GB HD. Dat laatste laat zich verklaren omdat ik mijn DVB-S2 kaart niet zo rap aan de praat kreeg. Zit natuurlijk wel wat dubbele zut tussen maar het is genoeg om even vooruit te kunnen. wink

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 739
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Earthfinder
Maar ja, zit nu nog op het werk...

Nou ja...werk...?
Superlange pauze, misschien?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij was alles zwart, toen even gezocht naar de topfield en het stof eraf geblazen, matrix kaart er in, cd kaart erin aansluiten, scannen en daarna binnen 2 minuten beeld.

Ik had de kaart eerst in de ipbox zitten met pgi 0.6, maar daar kwam de reperatie code op de 1 of andere manier niet door.

 

groet Robert

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag thuis gekomen en geen beeld, net als gisteren heeft resetten tuner en online heractiveren geen nut.

Dus maar even gebeld met de helpdesk. Na alle standaard draaiboek vragen, zouden zij zelf een heractivatiepuls sturen, want online zou niet altijd goed werken!!

Met ongeloof kaart terug ingeplugd, en binnen 1 minuut weer beeld, met op de kaart de oude datums terug die eergisteren verdwenen waren, 10 minuten later een update en de datums staan nu op 10 juli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...