Ga naar inhoud


na storing CD vh1 werkt niet lekker meer


NL1PDV

Aanbevolen berichten


  • Reacties 211
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

deze oplossing bied maar effe soelaas want als je effe heen en weer zapt gaat hij weer op zwart als je hem dan weer op een mtv zender zet dan krijg je vanzelf weer beeld na ongeveer 5 a 10 min daarna weer zappen is het weer gedaan met hem. dus het lijkt mij een gevalletje omruilen die kaarten.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is tot mijn grote ergenis gisteren avond bijna alles weer op zwart gegaan...

 

gewone zenders en film zenders doen het nog wel.....

 

zijn er meer mensen met dit probleem???

1x dreambox 800hd pvr 1x dreambox 600 pvr + wavefrontier t55

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb dit probleem sinds dit weekend ook,

daarvoor niks van problemen gehad,

net of een bepaalde update de kaart niet werkend gemaakt heeft voor de MTV zenders en ESPN.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Cobus R
deze oplossing bied maar effe soelaas want als je effe heen en weer zapt gaat hij weer op zwart als je hem dan weer op een mtv zender zet dan krijg je vanzelf weer beeld na ongeveer 5 a 10 min daarna weer zappen is het weer gedaan met hem. dus het lijkt mij een gevalletje omruilen die kaarten.


Precies ik heb hetzelfde

VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gistermiddag nog maar een keer weer een her-activatie aangevraagd, sinds gisteravond en vannacht op MTV Dance gezet, maar niets helpt. MTV's e.d. blijven op zwart (seca icoon word wel groen).

 

Overigens is bij mij deze storing pas opgetreden nadat de vorige storing was opgelost. Ze hebben dus een paar dagen gecodeerd gewerkt.

 

CCcam 2.1.4

 

P.S. Ook aanpassen van de SECA HANDLER instelling heeft niet geholpen. (Maar volgens mij is dit ook alleen voor ECM afhandeling en niet voor EMM's)

DM 500+

DM 800 HD PVR

DM 7000-S (voorheen)

Visiosat Bisat G4 Quadro (Hotbird, Astra 1/2/3) + 4x ALPS twin LNB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Exact hetzelfde bij mij. nadat de eerste storing opgelost was werkten de mtv's wel en de dag erna niet meer. Heb ook helemaal geen beeld meer gehad op de mtv's,ook niet met andere onvangers/ci modules. Bij mij doet mtvhd het ook niet. De storing is nog steeds in behandeling en nog geen oplossing volgens de canal+ website

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij inmiddels wel weer de gewone zenders inclusief eredevisie

en film zenders terug maar nu de hd zenders nog terug krijgen waar ik wel op geabonneerd ben..

 

c_ aan de lijn gehad maar die blijven doen of ze gek zijn en telefoon word er gewoon op gegooid....

 

Ik word er allemaal niet erg vrolijk van...

 

gr osdieman..

1x dreambox 800hd pvr 1x dreambox 600 pvr + wavefrontier t55

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een mail gestuurd met de vraag over de mtv zenders en dit is wat ik terug kreeg.

En dat terwijl bij mij het ontvangst 14 db is op die zenders ??????

 

 

Bij deze bedanken wij u voor uw recente e-mail.

 

Wij kunnen u mededelen dat dit ligt aan het signaal. Deze kanalen worden namelijk via dezelfde frequentie uitgezonden. Wij adviseren u de schotel beter uit te richten.

 

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ook terecht op onze website www.canaldigitaal.nl/service

 

Kijk voor veelgestelde vragen aan de Klantenservice op www.canaldigitaal.nl/vragen

Voor vragen over satellietontvangst en hulp of advies van andere schotelbezitters adviseren wij u te kijken op www.Sat4all.com

 

Met vriendelijke groet,

 

Klantenservice CanalDigitaal

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...