Gast Bert1952 Geplaatst: 9 juli 2010 Delen Geplaatst: 9 juli 2010 2 1 spanje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daveys Geplaatst: 9 juli 2010 Delen Geplaatst: 9 juli 2010 Origineel bericht van: Gertitombo 2-1 voor Nederland. Morgen zal Inktvis Paul laten zien wie er gaat winnen.http://static.nos.nl/jeugdjournaal/artikelen/2010/7/8/inktvispaulhadweergelijk.html Paul heeft Spanje voorspeld als winnaar VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
drz Geplaatst: 9 juli 2010 Delen Geplaatst: 9 juli 2010 Origineel bericht van: Daveys Origineel bericht van: Gertitombo 2-1 voor Nederland. Morgen zal Inktvis Paul laten zien wie er gaat winnen.http://static.nos.nl/jeugdjournaal/artikelen/2010/7/8/inktvispaulhadweergelijk.html Paul heeft Spanje voorspeld als winnaar Wat mij betreft mag dat beest dan gelijk in de paella verwerkt worden! "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden." Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast hagar Geplaatst: 9 juli 2010 Delen Geplaatst: 9 juli 2010 2-1 voor spanje Ik woon hier en dus het feest is hier ook en daar gaat het mij om, wat heb ik nou aan een feest daar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D.Quijote Geplaatst: 9 juli 2010 Delen Geplaatst: 9 juli 2010 Hier is het zo wie zo feest, of ze nou verliezen of winnen. En met Paul heb ik al afgerekend. Octopus gaat nooit in de paella trouwens, wel calamares Salu2, D.Quijote Ik heb trouwens de avatar van DRS. IJzerbout even aangepast M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator Matchless Geplaatst: 9 juli 2010 Moderator Delen Geplaatst: 9 juli 2010 Hallo, paultje is een duitser. Tuurlijk wilt hij dat de spanjaarden winnen. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
drz Geplaatst: 9 juli 2010 Delen Geplaatst: 9 juli 2010 Origineel bericht van: Matchless Hallo, paultje is een duitser. Tuurlijk wilt hij dat de spanjaarden winnen. ..dat verklaart een hoop! Hoe vaak zat die watertentakelkip er al naast met zijn voorspellingen? "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden." Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ton2207 Geplaatst: 9 juli 2010 Delen Geplaatst: 9 juli 2010 Octopussy houdt van geel.... Wat niet beter wordt, blijft niet goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
drz Geplaatst: 9 juli 2010 Delen Geplaatst: 9 juli 2010 Een stukje uit het nieuwsbericht op Nu.nl: Derde plaats De octopus had vooraf gekozen voor Spanje als halve finalist. Tot afgrijzen van onze oosterburen kwam die voorspelling uit. Vrijdagochtend parkeerde Paul zijn lichaam wel op het Duitse blok, die daarmee de derde plaats binnen zouden moeten halen, zaterdag in het troostduel met Uruguay. Tijdens het EK van 2008 voorspelde Paul alle wedstrijden van Duitsland goed, behalve de finale. "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden." Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
edbe Geplaatst: 9 juli 2010 Delen Geplaatst: 9 juli 2010 ik hoop dat Nederland wint , maar bent bang dat Spanje met 3-1 wint. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satcat Geplaatst: 9 juli 2010 Delen Geplaatst: 9 juli 2010 12-1 voor Spanje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satcat Geplaatst: 9 juli 2010 Delen Geplaatst: 9 juli 2010 Nederland 12-1 voor Spanje. Was een stukje tekst weg gevallen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gigantaandemuur Geplaatst: 9 juli 2010 Delen Geplaatst: 9 juli 2010 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: drz Origineel bericht van: Matchless Hallo, paultje is een duitser. Tuurlijk wilt hij dat de spanjaarden winnen. ..dat verklaart een hoop! Hoe vaak zat die watertentakelkip er al naast met zijn voorspellingen? Klopt hij had ook winst voorspelt voor de Duitsers, nee gelijk op de gril die octopus. Paul dat is gewoon een vieze mossel/dozen grijper die moeten ze gelijk opsluiten. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greatone Geplaatst: 11 juli 2010 Delen Geplaatst: 11 juli 2010 Mijn dochter weet het zeker!! Haar konijn had de keuze tussen een Oranje wortel en een Spaanse peper. Haar konijntje twijfelde geen moment en koos voor de wortel!! :D * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 * Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noordhorn Geplaatst: 11 juli 2010 Delen Geplaatst: 11 juli 2010 Het maakt mij niet uit hoe we gaan winnen als we maar gaan winnen ;-) Om dan ook maar een voorspelling doen is lastig. De ploegen zijn op veel punten gelijkwaardig. Zeg dan maar dezelfde overwinning als in de halve finale 3 - 2 voor Holland. Vanmiddag maar op tijd een terrasje zoeken en voor wat verkoeling tot me nemen ( Wens iedereen dan ook een fijne (gewonnen) wedstrijd toe. Noordhorn - Skystar II - 2 x Dreambox 7000S - 2 x USB stick 128/256MB - T55 Wavefrontier - NSLU2 - Maxtor 300 GB - Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten