Ga naar inhoud


[RE-9000HD] Nieuwe software, Rebox RE8000/9000, versie 44.


duitsland

Aanbevolen berichten

Heerlijk,

Had opname lopen van 20:30 toto 22;40 keek ik net stond lichie voorop fel te branden en was ie vastgelopen, schijnbaar vanaf rond uur of 22:05 want vanaf daar was de opname corrupt.

(na herstel van de opname die uiteraard weer niet meer te kijken was op de rebox)

 

Verder was er sinds 20:00 niemand bij de tv en rebox in de buurt geweest.

Echt te heet voelde hij niet aan (zit 1 fan op)..........

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 265
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb ook v844 erop gezet. Werkt in ieder geval niet veel slechter als v826. (Da's een meevaller...)

Alleen is zappen tussen twee gecodeerde SD zenders nu een slaapverwekkende bezigheid geworden. Als ik bijvoorbeeld van SBS6 naar 13th Street ga, duurt dat maar liefst 9 seconden! (Krijg dan ook nog kort "scrambled service" te zien, waarschijnlijk omdat het zo lang duurt)

Hebben meer mensen daar last van? Is nogal storend...

VuPlus SoloSE2 met OpenPLI
Gilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotor
Locatie: 6.0E, 51.5N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 9 seconden is trouwens nog kort. Regelmatig duurt het 20 of meer seconden...

Gebeurt alleen als ik naar een zender van het Entertainment pakket zap, zoals 13th Street. Schijnbaar heeft de receiver daar heel veel moeite mee...

(Van bijv. RTL4 naar 5 gaat wel in 3...4 seconden)

VuPlus SoloSE2 met OpenPLI
Gilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotor
Locatie: 6.0E, 51.5N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zappen gaat wel oke bij mij.

 

Wat ik gemerkt heb, wanneer ik via de PC op de rebox ben geweest (drive gemapt) en bijv files hernoemd en verplaatst hebt, is de kans 95% dat de rebox naderhand vastloopt als we TV gaan kijken of iets van de HDD.

Dit was ook bij vorige versies al.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Ook hier bij mij weer 2 keer vastgelopen.

Heb dit ook gemeld bij Rebox via de mail.

 

Het vastlopen is minder geworden, maar komt dus nog voor.

 

Nu maar afwachten op de volgende firmware.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd naar mensen met een normaal lopende rebox 9000,

want de mailbox van rebox zal wel uitpuilen,wat een ellende.

al lezende is deze box nog een grotere drama dan de phillips 8121.of vergis ik mij? zijn er nog rebox 9000 bezitters

die zeer tevreden zijn over deze box? en dat moeten er op deze sat4all toch meer zijn dan 10 die er zeer positief over zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eh, eigenlijk ben ik best tevreden. Sinds de update naar .44 heb ik geen problemen meer met vastlopers of de bekende 21:52 hickup. Misschien is het nog te vroeg om te gaan juichen maar momenteel ziet het er (bij mij althans) goed uit.

Xtrend ET10000 triple tuner / 3 x Selfsat-H50D / 3 x Triax MFD-41D / Johansson 9640

LG 65EF950V / Onkyo TX-NR747 / 2 B&W DM 603 S3 / 2 x B&W DM 601 S3

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij lijkt het ook goed te werken verder.. Mijn RE8000 draait als een zonnetje, maar met mijn RE9000 heb ik wel wat problemen gehad na de upgrade, nu lijkt het allemaal weer te werken....

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Toch is er bij mij een probleem ontstaan met de epg van Das Erste en de ZDF.

Wanneer ik op de simpele service list door de programma's scroll zijn bij de HD versies van genoemde programma's de EPG gegevens steeds weg.

Bij het afstemmen op het programma wordt de informatie wel weer ingelezen en weergegeven.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij werkt de nieuwe software zowel op de 8000 als de 9000 naar behoren.

 

Alleen op de 9000 één maal een vastloper gehad.

 

Op de 8000 heb ik wel last van een lipsync probleem.

Bij het skippen van een opname gebeurt het af en toe dat dit probleem zich voordoet.

Ik moet dan de opname opnieuw starten om het weer in het lood te krijgen.

 

De skip mogelijkheid vind ik trouwens een zeer grote verbetering, ook al vanwege de mogelijkheid om via de gele knop de tijd tijdens het afspelen te wijzigen.

 

Ik vind het wel irritant dat de infobalk na het skippen meer dan vijf (5) seconden in beeld blijft.

 

Omdat de balk niet doorzichtig is te maken en ook niet in tijd is in te stellen, blijft hij veel te lang het beeld beheersen.

Irritant dus.

 

Een verbetering zou zijn, of één seconde inbeeld of de balk doorzichtig maken.

Hier zou Rebox echt wat aan moeten doen.

 

Verder inmiddels dik tevreden met de beide boxen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: abrahamsat
Ben benieuwd naar mensen met een normaal lopende rebox 9000,
want de mailbox van rebox zal wel uitpuilen,wat een ellende.
al lezende is deze box nog een grotere drama dan de phillips 8121.of vergis ik mij? zijn er nog rebox 9000 bezitters
die zeer tevreden zijn over deze box? en dat moeten er op deze sat4all toch meer zijn dan 10 die er zeer positief over zijn.


Ja ik ben zeer tevreden.

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: abrahamsat
zijn er nog rebox 9000 bezitters
die zeer tevreden zijn over deze box?


Heb weliswaar een RE8000, maar ben na de laatste firmware-update en de hierboven beschreven schermutselingen al een aantal dagen zeer tevreden. Het boxje heeft al een tijdje geen klap verkeerd meer gegeven!

+++ 92cm schotel, 13+19+23+28

+++ XTrend ET9500 met OpenPLI 3.0

+++ Panasonic TX-P55VT30

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...