Ga naar inhoud


DVB-T Stick op VU Duo


Dutchsat

Aanbevolen berichten

Weet iemand of je die pro versie (89 euro) nodig hebt of kan het met de gewone versie (79 euro) ook?

 

Ik heb de driver zien staan voor suntek en ga deze zeker aanschaffen omdat ik de tuner intern heb doorgelust en nogal eens tegen de opname beperking aanloop. En uiteraard omdat ik digitenne via cccam van de DM8000 heb geschared met de VU.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 255
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@hanskedrie,

 

Het belgisch DVB-T pakket wordt nog flink uitgebreid, dus het is altijd interessant.

 

@Neptunes,

 

Je kunt Suntek gewoon mailen hierover, ze zitten ook op het vuplus-support forum. Zij zijn heel aktief met het ondersteunen van hun sticks voor de Vu+/ Probleem is dat inmiddels de hele voorraad bij hun al uitverkocht is.

 

Ik heb inmiddels al een freecom DVB-T stick besteld, deze stata in de lijst van Elite, en koste maar €15,00, want het wachten op de juiste driver voor de Terratec kan nog wel eens duren.

 

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tonskidutch,

 

Ik heb proberen te snappen wat jij hebt uitgelegd iz de Suntek drivers. Hierdoor kwam ik op het forum van Pli. Er staat ook op hoe bepaalde drivers zijn te compileren voor de VU+ Duo. Wordt wel erg ingewikkeld zo, zou beter zijn voor de gemiddelde gebruiker zoals ik, dat zij ook zo een USB tuner plug-in maakten, het is immers het meest gebruikte image.

 

 

 

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat even weten hoe het verloopt als je de stick hebt, ik heb aan één DVB-t tumer genoeg, dan is die 15 euro zeker interessant en ga ik eens kijken of ik die Image kan laten corresponderen met de Pli op de DM8000.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sundtek is voor zover ik kan zien niet in Ned. te koop.

Heb nog even verder gekeken en zag dat de TERRATEC T5 ook geschikt is.

Nu blijkt dat de TERRATEC H5 ook geschikt is voor DVB-C (is dus combi voor T/C).

Weet iemand of de driver voor de TERRATEC T5 ook voor de TERRATEC H5 te gebruiken is.

Ps kosten beide sticks zijn gelijk.

groeten pepper

2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500

Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Neptunes,

 

Helaas, de Freecom stick heb ik via een veilingsite in Dui gekocht, ik verwacht hem pas begin volgende week.

 

Ik kom zeker erop terug als ik deze binnen heb.

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ventura,

 

Niet in de drivers die nu beschikbaar zijn voor VU+. Kennelijk is de Albrecht stick gebaseerd op de ITEtech IT9135, deze driver zie ik niet. Maar wel in een Ubuntu forum hebben ze hem wel aan de gang, deze zouden dan in te binden moeten zijn, maar goed dat is voor de experts dan.

 

 

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
@Dutchsat: heb je de stick al uitgeprobeerd?


Inmiddels is al zeker dat de AverMedia AVerTV Volar Black HD (A850) zonder lipsync problemen werkt, dit is zelfs een HD DVB-t Stick.

Ik maak hier nog een apart topic over, want ik heb info van een modder gekregen om deze intern in te bouwen in de box.

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels heb ik ook al info gekregen welke stappen ik moet doen om de drivers te porteren naar bijv Pli als ik mijn freecom stick aan het lopen heb in het Elite image. Nu is het wachten op de stick.

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dutchsat
Inmiddels heb ik ook al info gekregen welke stappen ik moet doen om de drivers te porteren naar bijv Pli als ik mijn freecom stick aan het lopen heb in het Elite image.


Dat lijkt mij dan ook gelden voor de andere werkende sticks in de elite image.
ik had namelijk mijn pinnacle stick daar prima in werkend maar deze werkt nog niet in de pli.
is het veel werk om drivers te porteren ??

edje

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veelbelovend allemaal, dat porteren zou mij mooi uitkomen want dan heb ik niet persé de dure Suntek stick nodig, ik heb aan 1 DVB-t tuner genoeg, verder moet CCcam worden ondersteund zodat ik het pakket van Digitenne vanaf de Dreambox 8000 kan ontvangen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Neptunes,

 

Ik zie dat jij een DB8000 hebt. Met de laatste Elite Image zou je in de USB Tuner plug-in al de drivers kunnen plukken voor je VU+ cq. gewoon kunnen gebruiken voor je DB8000.

 

Dan heb je een heel ruime keuze in sticks als het goed is, zie mijn eerdere tip voor een goedkoop alternatief.

 

Hier is de INFO hoe aan het werken te krijgen met oa. Pli.

 

Ik moet nog afwachten of ik mijn stick zo aan de gang krijg met de drivers van de Eilte voor DMM image, maar binnen de DMM serie zou het moeten lukken.

 

Niet te lang wachten, want Elite forum is eruit aan het gaan.

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...