Populair bericht gerrit B Geplaatst: zaterdag om 11:46 Populair bericht Geplaatst: zaterdag om 11:46 5 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: zaterdag om 12:05 Geplaatst: zaterdag om 12:05 Tja geplukt... Nooit trouwen onder de verkeerde voorwaarden. Bombs Faithless
minplus Geplaatst: zaterdag om 13:46 Geplaatst: zaterdag om 13:46 Twee mooie weer, gerrit.😄 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
cookie monster Geplaatst: zaterdag om 14:40 Geplaatst: zaterdag om 14:40 Daarom da'k nooit trouw 😃😁 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
cookie monster Geplaatst: zaterdag om 15:30 Geplaatst: zaterdag om 15:30 Een goeike: https://www.facebook.com/share/r/1Agkoasvse Een video , maar eigenlijk een goeie mop 😁👌 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Tonskidutch Geplaatst: zaterdag om 15:41 Geplaatst: zaterdag om 15:41 Facebook? @cookie monster wat doe je me aan Bombs Faithless
cookie monster Geplaatst: zaterdag om 20:30 Geplaatst: zaterdag om 20:30 4 uren geleden, Tonskidutch zei: Facebook? @cookie monster wat doe je me aan 🥶😲🥳👽👻 Ik heb ook geen smikkelboek , maar het filmpje is werkelijk gieren 😁 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
gerrit B Geplaatst: zaterdag om 21:39 Geplaatst: zaterdag om 21:39 1 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden Even off topic de Chinees Indische restaurants zijn allemaal op z'n retour. We kennen er hier nog maar 3 originele met desbetreffende kwaliteit en echte chefs in de keuken. Dat waren er 16 enkele jaren geleden. Is dat toch te wijten aan die afleverservice in plaats van zelf afhalen? Bombs Faithless
TangoBravo Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden 2 uren geleden, Tonskidutch zei: de Chinees Indische restaurants zijn allemaal op z'n retour. Heeft ook een beetje hiermee te maken: https://ind.nl/nl/nieuws/speciale-regeling-voor-aziatische-kok-stopt-definitief-per-1-juli#:~:text=Aziatische restaurants kunnen vanaf 1,toetsingskader al sinds 2014 gold.
minplus Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden Vergis ik mij of sturen we Aziatische koks a la Trump terug naar hun land? 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
gerrit B Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden Nee dat heeft met andere regels te maken. Nu is het zo dat men een kok vanuit China over kan laten komen en deze hier gewoon, dacht ik, 3 maanden aan het werk kan zonder werkvergunningen oid. Vaak kennen deze koks de Nederlandse taal geheel niet, kennen ze de regels hier niet, weten ze niet waar ze recht op hebben en het zal niet de 1e keer zijn dat ze onder bar slechte omstandigheden moeten werken en slapen. Maar onder de noemer specialiteitenkok was dit dus allemaal mogelijk en daar is per 1 juli 2024 een einde aan gekomen. Nu moet men net als voor andere beroepen eerst kijken of er een kok is in de omgeving, het land of in Europa beschikbaar is voordat men een kok uit China oid. over kan laten komen. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
minplus Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden Dus toch. Weliswaar andere regeltjes, maar dus hoe dan ook wegwezen met die goede koks. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
cookie monster Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden 1 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
gerrit B Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden 27 minuten geleden, minplus zei: Dus toch. Weliswaar andere regeltjes, maar dus hoe dan ook wegwezen met die goede koks. nee dus Maar wel een stop op de uitbuiting van sommigen. En ja, dat betekend wel dat je portie babi pangang weer kleiner wordt of duurder. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen