Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 2


Bigfoot

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Ik snap er niets van.
Bij mij is het knetter-heet. Zon schijnt...Was vannochtend al om 09h00 in het (buiten) zwembad. Watertemperatuur 24,5°C.
Het is nu 33°C buiten. :D :D
Nee mijn dag kan niet meer stuk.


En kijk je toevallig Eredivisie Live 1 ??
Dan kan je me ongetwijfeld vertellen of deze zender nu beeld geeft.
Ben nu al een tijdje bezig, o.a: nieuwe kaart activatie ( a €0,70 per minuut), maar werkt niet meer sinds de onweersbuien.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: D.Quijote
Ik ben altijd in de "zomer" 2 maanden in Nederland, vanaf de aankomstdag ben ik al aan het aftellen ...

Salu2, D.Quijote


Dat heb ik ook Don als ik in Spanje ben.Mijn veel te heet daar.Geef mij dan toch dit klimaat maar hoor.

En even off topic Moost eredivisie live is normaal zichtbaar hoor dus het probleempje zit hem bij jou.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
En weer zaten de weermannetjes en vrouwtjes er volledig naast met de voorspellingen van deze week.


Het grote probleem is het hitte schild die hangt over het gebied van Oost naar Zuid-Europa. Het "koude" weer knalt er steeds tegen aan en alles blijft op zijn plaats. Deze botsing geeft de enorme regenval en rukwinden.

Voor donderdag 24-8-2011 verwachten ze weer een warme en broeierige dag. eek

Met blijdschap kijk ik uit naar de herfst. Nog een paar weken en de pepernoten liggen weer in de winkel. Wat wilt een mens nog meer. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Nog een paar weken en de pepernoten liggen weer in de winkel. Wat wilt een mens nog meer.

En Sky Radio zal binnenkort gaan beginnen met "The Christmas Station. Ik hoop dat het niet lang meer duurt.
Ik verlang weer zo naar Criss Rea en "coming home for Christmas".

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier omgeving münchen al de hele week boven de 30 graden. Op het werk niet uit te houden en 's nachts ook last met slapen. Een graadje minder mag ook wel.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is wat de laatste tijd met die hittegolven in Nederland. eek.gif

Je moet er steeds maar weer aan wennen als de temperatuur weer boven de 20 graden komt. ashamed0006.gif

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en het blijft maar regenen

 

Volgens weervrouw Helga van Leur is het een "gewone" zomer en is er niets aan de hand, zat ze nog deze week te vertellen aan de tafel bij de heren Knevel en Van de Brink.

Ik had het idee, dat Andries Knevel het een totale onzin vond wat zij zat te bazuinen. Kan alleen maar zijn mening delen.

 

Weg met Van Leur... Vlut weervrouw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...