Ga naar inhoud


hoe de (v)echtgenoot over de streep trekken


uniden

Aanbevolen berichten

mede lotgenoten.

jullie kennne het wel je wilt wat nieuws,maar je lieftallige (v)echtgenoot houd voet bij stuk.

waar gaat het om,een dm 8000 kost wat weet het.hoe hebben jullie je echtgenoot zo ver gekregen om hem te krijgen :D:D

dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Echtscheiding?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tha Great Mac
Gewoon niet overleggen en kopen. Als ze het supermooie beeld ziet zwicht ze wel.

Zo doe je dat dus, en heeft ze commentaar dan zeg je gewoon "vort in je hok kousen stoppen".
Jij bent toch tenslotte het hoofd van het gezin.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: leo1949
"vort in je hok kousen stoppen".


Dat doe ik dan weer niet. Ik verwijs liever naar de mooie keuken die ik voor haar heb laten installeren met de subtiele opmerking 'honger'...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Gewoon roepen: Jij eruit of een dreambox erin!

 

p.s.: Gelukkig is de daklozenopvang met dit weer open voor iedereen voor een slaapplaatsje, slaap lekker, het zal wel iets anders liggen dan je eigen bedje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: Pedro Newbie
het zal wel iets anders liggen dan je eigen bedje!

Neem je toch je eigen bed mee? En natuurlijk de DM8000, kun je lekker in bed tv kijken en doe je nog wat voor je mede-zwerver ook.
Link naar reactie
Delen op andere sites

droomdoos is concurrentie voor de vrouw smile

 

die van mij is goed. ik zei dat ik de dm800se koop omdat we nog een ontvanger nodig hebben. Zij zei: ok. smile

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Druk het geld achter over en zeg dat je 'm in de S4ALL kerstloterij hebt gewonnen.

 

tja overtuig haar van de voordelen.

Toen ik die van mij vertelde dat ie 4 tuners had zodat ze geen keuzes meer hoefde te maken in wat te kijken en wat op te nemen was het eigenlijk al goed.

Daarnaast vind ze het menu van de DB erg prettig.

 

Ik heb 'm nog wel niet ( net verhuisd dus dat gaat ff voor ) maar hij gaat er wel komen.

 

 

 

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Ik heb ook net een andere stek, maar bij gebrek aan een HD-tv vooralsnog gekozen voor een SD oplossing in de vorm van een 7025+. Daar ging de majesteit zonder morren mee accoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohoo wat een grote monden hier.

Volgens mij allemaal grootspraak van jongens die zich stoer vinden, en die thuis niks te vertellen hebben.

En van zoiets alleen maar dromen dat ze zoiets ooit eens tegen hun eigen vrouw durven te zeggen.

 

Stumpers, ik weet zeker dat jou vrouw hier niet meeleest.

Anders lig je met satontvanger en al vanavond nog op de stoep.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaloers...

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...