Ga naar inhoud


hoe de (v)echtgenoot over de streep trekken


uniden

Aanbevolen berichten


  • Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: uniden
mede lotgenoten.
jullie kennne het wel je wilt wat nieuws,maar je lieftallige (v)echtgenoot houd voet bij stuk.
waar gaat het om,een dm 8000 kost wat weet het.hoe hebben jullie je echtgenoot zo ver gekregen om hem te krijgen :D:D


Gewoon de nieuwe neerzetten, een vrouw ziet toch het verschil niet wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
ziele pooten


van Dale

1poot de; m poten 1 elk vd ledematen ve dier: (ve mens) op zijn achterste poten gaan staan zich driftig tegen iets verzetten 2 (plat) been of voet ve mens: geen ~ hebben om op te staan geen argument hebben om zijn aanspraken of beweringen waar te maken; iem een ~ uitdraaien afzetten (8) 3 (plat) hand: geen ~ uitsteken niets doen 4 een of meer steunsels ve voorwerp: de poten ve tafel 5 onderdeel ve bedrijf: bouwpoot, metaalpoot
2poot de; m poten (scheldw, inform) mnl homoseksueel
 po·ten pootte, h gepoot één voor één in de grond zetten, m.n. van jonge planten

ziele pot
ziele poot
zielen pooten

hi, hi, hi :D

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

mmm.. kan hier ook gewoon kopen wat ik wil ,zat nog te twijfelen tussen een 800 en een 8000 en gezond verstand zij koop een 800.

 

Het ligt er natuurlijk wel aan hoe je financiële positie is ,kan natuurlijk makkelijk praten met 2 inkomens hier .

 

Kan me voorstellen dat er een hoop mensen zijn die het niet zo breed hebben en dan zou ik het geld ook anders besteden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Ik hoor alleen zo af en toe.
Hé, hebben we een nieuwe afstandbediening. smirk
laughlaugh
Geweldig!!

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als mijn vrouw 1 dag niet kan pinnen gaat ze trillen. laugh

Dus ik zorg dat zij mag pinnen tijdens de aankoop van een nieuw speeltje.

 

Dus ik stuur haar zeker niet naar die afkick/goeroe keith bakker. sinds vandaag om meerdere redenen. :D

CU

Lambik

 

VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Ik mag er ook 1 kopen, echter... Ik kies er bewust voor nog even een jaartje of misschien wel 2 met SD tuners door te gaan. De HD uitzendingen bij de meeste omroepen zijn nog niet native HD, dus ja... Zie ook elders een topic over 16:9, 10 jaar geleden werd men gekgemaakt met breedbeeld, terwijl het nu eindelijk eens echt wordt doorgevoerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...