Ga naar inhoud


hoe de (v)echtgenoot over de streep trekken


uniden

Aanbevolen berichten


  • Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: Gerard 76
... en dan doe jij niet moeilijk als er andere meubels of gordijnen moeten komen.

Of een nieuwe keuken, wasmachine, droger, garderobe etc etc
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

precies.

 

Mijn vrouw wil ook wel eens iets aanschaffen waar ik zelf helemaal niets aan heb. Dat komt er dan ook gewoon.

 

Dus toen ik een nieuwe satbox wilde heb ik nog wel even gedacht om een dreambox 8000 te kopen, maar uiteindelijk toch een vu+duo box gekocht.

 

Een paar weken later nog een onkyo av-receiver gekocht want dts wilde ik ook wel eens ervaren, en toen ook maar een bluray speler gekocht een een aktieve subwoofer.

 

Het is een kwestie van geven en nemen, en gelukkig vind mijn vrouw het belangrijk dat ik gelukkig ben, want dan is zij het ook. En moet er dan wat gekocht worden, om dat te bereiken, dan moet dat maar.

 

Zo werkt het hier al jaren, en dat bevalt eigenlijk prima.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wat het grootste probleem is bij de vrouwtjes... dat je liever je geld uitgeeft aan je hobby dan aan je vrouw. wink

 

Gelukkig hebben wij in ons huishouden dit probleem niet. Ik doe wat zij zegt en af en toe mag ik ook wat. Werkt prima voor mij.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de topic nog eens rustig doorleest is er veel respect(angst)voor de vrouw

Als je moet liegen om iets te kopen is het beter te stoppen want liegen is niet gezond

 

Wij hebben de motto wat je wil hebben moet je kopen als daar het geld op dat moment voor is.

In een relatie moet je elkaar iets gunnen

 

Het is geven en nemen

DM 800HD open pli

T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West

Amiko Alien

Samsung LE40A856

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Fiene56
klinkt naar: ik ben de baas in huis, maar wat mijn vrouw zegt zal gebeuren. laugh


Jij hebt hem door cool

De man is het hoofd en de vrouw is de nek. Helaas bepaald de nek waar het hoofd naar toe draaid cry

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wiz
precies.

Mijn vrouw wil ook wel eens iets aanschaffen waar ik zelf helemaal niets aan heb. Dat komt er dan ook gewoon.

Dus toen ik een nieuwe satbox wilde heb ik nog wel even gedacht om een dreambox 8000 te kopen, maar uiteindelijk toch een vu+duo box gekocht.

Een paar weken later nog een onkyo av-receiver gekocht want dts wilde ik ook wel eens ervaren, en toen ook maar een bluray speler gekocht een een aktieve subwoofer.

Het is een kwestie van geven en nemen, en gelukkig vind mijn vrouw het belangrijk dat ik gelukkig ben, want dan is zij het ook. En moet er dan wat gekocht worden, om dat te bereiken, dan moet dat maar.

Zo werkt het hier al jaren, en dat bevalt eigenlijk prima.


hier ook, zij haar ding, ik mijn ding...
daar is geen geruzie voor nodig toch

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...