Ga naar inhoud


Vertraagde ondertitels op Een HD, soms ook bij weergave


Pletskop

Aanbevolen berichten

Hoeveel seconden te vroeg? Kabeltje87 spreekt over 6 seconden maar ik tel er maar 4.

 

6 seconden was van Het Journaal deze middag om 13h00

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

Misschien gaat het om een te klein aantal klanten, dat misschien ook minder geneigd is tot reclameren...

 

 

Wss wel.  Vooral dan gehoorgestoorden die de ondertitles  nodig hebben om het Nieuws te kunnen volgen.

De nieuwslezer gaat meestal nog wel.  Maar interviews, waarbij er nogal wat achtergrond geluid is zijn onverstaanbaar.

 

Ook en ramp om te volgen is De Premiejagers.  Bruno spreekt zeer onduidelijk, en dat wordt aanzien als een goede presentator.  De kandidaten die niet getraind zijn in duidelijk spreken zijn voor mij meestal onverstaanbaar.

 

Heb nu ook ff gekeken naar De Slimste mens op Ned2.  Freriks kan ik goed volgen en verstaan, maar weeral de antworden van sommige kandidaten worden gemompeld en geheu'd en heu, heu,  mompel mompel enz.

 

Willy

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hier ongeveer 30min naar één hd gekeken

en heb daar niks aan gemerkt op mijn dreambox 800SE

openpli 2.1

kernel versie 2.6.18

soft van oktober 2012

Laatste upgrade: 2013-4-3

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet jezelf misschien eens de vraag stellen waarom dit al sinds 8 augustus duurt.

 

Ik zie enkele oorzaken:

 

1) Geen enkele klant heeft dit probleem langs officiële weg gemeld: via https://twitter.com/WebCareCD of http://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/

2) Canal Digitaal Webcare heeft niet de opdracht gekregen om online fora te monitoren

3) TV Vlaanderen Klantenservice heeft geen efficiënt bedrijfsproces om technische problemen aan de verantwoordelijken van M7 Group door te geven.

 

Bij vorige problemen heb ik ook al ondervonden dat een melding via https://twitter.com/WebCareCD binnen de 48 uur wordt opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze fout is gemeld bij TV-Vlaanderen op 9 augustus.  Ik heb een TVV account zodus moet ik dus bij hen terecht.

Heb zelfs van hun een antwoord ontvangen op 16/8 :

 

 

Geachte Heer/Mevrouw ,

U hebt op 9-8-2013 een vraag aan ons gesteld. Hieronder kan u het antwoord vinden:
Wij danken u voor uw email. We hebben het aan de desbetreffende dienst doorgestuurd met de hoop op verbetering.

Mocht u verder nog vragen hebben, kan u steeds terecht op www.tv-vlaanderen.be/vragen.

Met vriendelijke groet,

 

Willy

 

PS: Ik zal wel een oen zijn, want ik krijg geen twitter account aangemaakt via Firefox

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...