Ga naar inhoud


Vertraagde ondertitels op Een HD, soms ook bij weergave


Pletskop

Aanbevolen berichten


het lijkt me een algemeen probleem te zijn op de meeste HD zenders - gisterenavond nog eens naar SBS6 (HD) gekeken, en daar kwam de ondertiteling via 888 ook 1 à 2 sekonden te laat - zeer irritant, zeker als er dan ook nog ingebrande ondertitels zijn. Ik heb eht over "wegmisbruikers" waarbij men de personen die praten in het beeld ondertitelt, en het off-image kommentaar via 888 ondertitelt wordt. resultaat is dat de 888 ondertitels zich bovenop de andere ondertitels plaatsen (dit effect krijg je ook bij één en canvas als er een filmpje start met ondertitels, en de ondertiteling van de nieuwslezer nog doorloopt via 888).

al bij al mogen we nog gelukkig zijn dat de 888 ondertitels bij vtm wél synchroon lopen !

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op één HD tijdens Meus (21-12-2012 12h20) waren de ondertitles synchroon.

Andere zenders nog niet gecontroleerd.

 

Laten we hopen dat ze nu gesynchroniseerd blijven.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Vanavond was het weer prijs: onleesbare ondertitels op Eén HD tijdens het journaal en Thuis,

prutsers, prutsers!!!!!

 

 

Mijn kinderen dachten dat ze bij de VRT overgeschakeld waren op spaans... :-)

aangepast door Pletskop

Vu+ Duo ~ 2xDVB-S2 ~ OpenPli 4.0
Triax T78 ~ 13E (Quad Platinum) - 19,2E (Quad Alps) - 23,5E (Quad Alps) - 28,2E (Quad Platinum)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

het is gewoon op alle HD zenders van TV Vlaanderen dat de ondertitels niet synchroon lopen
ook op nederland 1, 2 en 3

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Gelieve dit probleem tijdens de kantooruren te melden via Canal Digitaal Webcare: https://twitter.com/WebCareCD

Dan wordt het probleem rechtstreeks gemeld aan de technisch verantwoordelijken van M7 Group.

 

Het is compleet nutteloos om dit probleem alleen maar op fora te melden want dan weten de techneuten van M7 Group officieel van niets.

aangepast door charlesduco
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...