Ga naar inhoud


Vertraagde ondertitels op Een HD, soms ook bij weergave


Pletskop

Aanbevolen berichten


  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Gisteren (4-7-2013) een antwoord van TVV ontvange.

 

 

Geachte Heer/Mevrouw ,

U hebt op 26-5-2013 een vraag aan ons gesteld. Hieronder kan u het antwoord vinden:
beste klant

wij kunnen daar niets aan veranderen . het ligt namelijk bij deze zenders zelf

onze excuses daarvoor

 

Het is hun fout niet!!!

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is niet waar.

Ik heb het probleem destijds bevraagd bij de VRT en daar hebben ze duidelijk geantwoord dat TV-Vlaanderen niet het nodige gedaan had.

Je kunt overigens ook zien dat de ondertiteling wel synchroon loopt op Eén-SD, want dit is overigens telkens mijn lapmiddel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren (4-7-2013) een antwoord van TVV ontvange.

 

 

Het is hun fout niet!!!

 

Willy

Geloof er niks van dat dat antwoord van TVV komt, die schrijven echt niet zonder hoofdletters en met een spatie voor de punt.

aangepast door satelliet123

Vu+ Solo - Openpli

Samsung UE32EH6030

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geloof er niks van dat dat antwoord van TVV komt, die schrijven echt niet zonder hoofdletters en met een spatie voor de punt.

 

Je kunt geloven wat je wilt, maar het antwoord komt echt van:  klantendienst@tv-vlaanderen.be

zonder hoofdletters en met een spatie voor de punt.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Heren,

 

Het elkaar openbaar voor leugenaar of bedrieger uitmaken is hier uiterst ongewenst. Daar heeft de moderator dan ook een waarschuwing voor uitgedeeld en het betreffende bericht verwijderd.

Dan kan je wel per email of 'waarschuw ons' bezwaar maken op die beslissing, maar de moderator heeft gewoon correct en vooral uiterst netjes (beleefd) onze regels gehandhaafd.

 

Onze regels:

 

6. Fatsoensregels - Wees altijd netjes tegenover andere leden en moderators en creëer geen negatieve sfeer

Op dit board gelden de normale fatsoensregels. D.w.z. dat het gebruik van scheldwoorden of schuttingtaal, evenals berichten waarbij iemands privé-gegevens bekend worden gemaakt, iemand op ordinaire wijze wordt aangevallen of simpelweg zeer onvriendelijk behandeld wordt, uit den boze zijn! Dergelijke berichten worden gewist en de overtreder krijgt een strenge waarschuwing of misschien zelfs een (tijdelijke) ban.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren, ik heb hier al weken geen last meer van vertraagde ondertitels op de vlaamse zenders. En de instellingen voor vertraging van de subtitles in het menu werken wel degelijk. Aleen wanneer een uitzending opgenomen is, is er WEL een probleem met de titels. Die komen zeker 4 a 5 sec te vroeg. En dat is NIET te regelen met de instellingen in het Subtitle Menu. Probleem is dat ik dat enkel bij de vlaamse zenders heb, en niet bij de Engelse zenders. Ik heb het hier wel over de SD zenders, en niet de HD. Toch denk ik eerder aan een bug in Open Pli, omdat het enkel in opgenomen bestanden gebeurt.

Visiosat met 4 duo LNB's - 13*E - 19,2*E - 23,5*E - 28,2*E

1x VU+ Solo2 met Openpli 9.0 met laatste updates
1x (oude) Dreambox DM800 HD PVR met OpenPli 4.0 MastaG
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@on1bes

Het gaat enkel om de VRT uitzendingen, enkel bij HD en enkel bij de teletekst-ondertitels (het nieuws, thuis e.d.): komen te vroeg.

Als je tijdens het nieuws overschakelt van HD naar SD dat kun je nog net een herhaling horen.

Het is dit tijdsverschil dat moet opgevangen worden en het is daar dat TV-Vlaanderen vele maanden voor nodig heeft gehad...

Na al die maanden had ik gehoopt dat het probleem definitief zou opgelost geweest zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...