Apple740 Geplaatst: 22 januari 2011 Delen Geplaatst: 22 januari 2011 Laatst toen ik Gemini eens probeerde zag ik dat de programma info niet in het oled display verschijnt. Je ziet alleen de zendernaam, voortgangsbalk en de tijd. Bij Pli zie je ook welk programma bezig is (bijv. Het Journaal). Kun je dit ergens instellen of heeft Gemini deze functie niet? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stefaand Geplaatst: 22 januari 2011 Delen Geplaatst: 22 januari 2011 Origineel bericht van: Apple740 Laatst toen ik Gemini eens probeerde zag ik dat de programma info niet in het oled display verschijnt. Je ziet alleen de zendernaam, voortgangsbalk en de tijd. Bij Pli zie je ook welk programma bezig is (bijv. Het Journaal). Kun je dit ergens instellen of heeft Gemini deze functie niet? bij mij zit Gemini2 5.1 erin en ik zie wel welk programma er bezig is op de led display op mijn dm 800 ? 2 x Dreambox 800HD 1 x Dreambox 800SE HD VU Ultimo 4K Technisat Multytenne 45 (19E,13E,23E,28E Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
4-stimpy Geplaatst: 22 januari 2011 Delen Geplaatst: 22 januari 2011 Het zal wel aan mij liggen maar waar de f**k kan ik de recente wizard downloaden. Als ik de link van deze topic klik dan krijg ik v0.14-r0 op IHAD kan ik hem helemaal niet vinden en de download in de wiki werkt niet. Dreambox 800 HD PLI Dreambox 7000s (PLI) 80cm triax Multihouder 19.2, 28.2, 23.5, 13 alps Netwerk met Synology ds209 met 2 x 1,5 tb in raid1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
B17 Geplaatst: 22 januari 2011 Delen Geplaatst: 22 januari 2011 Origineel bericht van: 4-stimpy Het zal wel aan mij liggen maar waar de f**k kan ik de recente wizard downloaden. Als ik de link van deze topic klik dan krijg ik v0.14-r0 op IHAD kan ik hem helemaal niet vinden en de download in de wiki werkt niet. Je kunt het beste als image de icvs image van 23122010 erin gooien, daar zit de gemini3 namelijk in en kan je dan installeren met alle plugins of zonder,zodat je later zelf kan bepalen welke plugins je wilt installeren. B17 Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
4-stimpy Geplaatst: 22 januari 2011 Delen Geplaatst: 22 januari 2011 Dit heb ik inmiddels gedaan, op zich draait de image wel fijn na lles weer goed in te hebben gesteld. Alleen de dvd player werkt bij niet. Is dit een bekend probleem? Dreambox 800 HD PLI Dreambox 7000s (PLI) 80cm triax Multihouder 19.2, 28.2, 23.5, 13 alps Netwerk met Synology ds209 met 2 x 1,5 tb in raid1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
B17 Geplaatst: 22 januari 2011 Delen Geplaatst: 22 januari 2011 Geen idee, ik moet er nog mee aan de gang.... B17 Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
cosmos Geplaatst: 22 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2011 Origineel bericht van: 4-stimpy Het zal wel aan mij liggen maar waar de f**k kan ik de recente wizard downloaden. Als ik de link van deze topic klik dan krijg ik v0.14-r0 op IHAD kan ik hem helemaal niet vinden en de download in de wiki werkt niet. Als je een orginele DMM Image of de Experimental Image van DMM erin hebt gezet is de v0.14-r0 prima, in het menu kan je deze updaten naar de laatste stand v0.20-r1. DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3 DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3 Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E| Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Apple740 Geplaatst: 22 januari 2011 Delen Geplaatst: 22 januari 2011 Origineel bericht van: Stefaand Origineel bericht van: Apple740 Laatst toen ik Gemini eens probeerde zag ik dat de programma info niet in het oled display verschijnt. Je ziet alleen de zendernaam, voortgangsbalk en de tijd. Bij Pli zie je ook welk programma bezig is (bijv. Het Journaal). Kun je dit ergens instellen of heeft Gemini deze functie niet? bij mij zit Gemini2 5.1 erin en ik zie wel welk programma er bezig is op de led display op mijn dm 800 ? Op een 8000 en Gemini 3 zag ik geen programma naam. Kan iemand met een 8000 dit bevestigen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J@rno Geplaatst: 22 januari 2011 Delen Geplaatst: 22 januari 2011 @apple740 Ligt dat niet aan de skin die je geinstalleerd hebt? ik had dat probleem met een oudere image. Gr. Jarno Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dark-angel-djin Geplaatst: 23 januari 2011 Delen Geplaatst: 23 januari 2011 hier icvs eringedaan van gemini en idd werkt allemaal behoorlijk merk geen verchill , het kan aan mij liggen maar heb het gevoel dat de hd zenders beter beeld geven . maar nu voor de dagelijkse updates als ik nu in de menu mijn image laat updaten moet ik alles opieuw er in zetten -settings -emulators -diseq settings etc .. want daarvoor heb ik die gp3 er op gezet zo dat ik zonder nieuwe image er op te flashen up to date zou zijn of ben ik verkeerd ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CEASAR W Geplaatst: 23 januari 2011 Delen Geplaatst: 23 januari 2011 Hallo dark-angel-djin Ik heb de icvs incl. de G3 er vanaf het begin erin zitten met een update verlies je geen settings emulator of diseq setttings. ik heb alle UPs gedaan. en maar één keer een probleem gehad dat ik geen signaal had ! maar na een extra restart was alles toch weer normaal. dus ben er best tevreden mee. Groetjes Ceasar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sato Geplaatst: 23 januari 2011 Delen Geplaatst: 23 januari 2011 Nu er via het blue panel geen cccam meer te krijgen is. Hoe installeer ik deze nu. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
theparasol Geplaatst: 23 januari 2011 Delen Geplaatst: 23 januari 2011 blauw, add-ons, camd, cccam. Via menu, applicaties installeren werkt het idd niet. Je komt dan uit bij de standaard extraatjes die bij orginele image van dream wordt aangeboden Door via blauw add-ons kom je bij de extra's die gemini aanbied en daar zijn camdeamons er 1 van. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zatter Geplaatst: 23 januari 2011 Delen Geplaatst: 23 januari 2011 Als ik opvraag bij Gemini welke camd's er aangeboden worden krijg ik het onderstaande overzicht. root@dm8000:~# opkg list *camd* enigma2-plugin-camd-dccamd.1.2 - 2.4-r0 - Dreamcrypt/Firecrypt Conditional Access Daemon gp-cam-dccamd - 1.2-r0 - Dreamcrypt/Firecrypt Conditional Access Daemon Geen andere camd's meer dan de standaart Dreamcrypt/Firecrypt. In de toekomst moet ik de camd's handmatig updaten of er moet een separate stream komen waar die instaan. DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dark-angel-djin Geplaatst: 23 januari 2011 Delen Geplaatst: 23 januari 2011 ja hier ook vandaag op 8000 van broer geinstaleerd en geen cccam meer hoe cccam instaleren op die gp3 ???? niemand enig idee Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen