Ga naar inhoud


nStreamPlayer - IPTV Stream Player


whatyouneed

Aanbevolen berichten

"Hier een mega XML met heel veel pulp in talen die ik niet machtig ben"

 

Dat was slechts een citaat uit mijn eerdere post waaruit blijkt dat er veel pulp tussen zit, hetgeen jij in jouw vorige post terecht opmerkt.

Niet nogmaals een bijlage hoor, slechts een opmerking.

V8

 

 

 

"fortuna vitrea est"

VU+ Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites


Weet iemand waarom de stream wordt goed afgespeeld in PLI en in newenigma2 og GP3 niet???

<channel>

<name>SITEL</name>

<piconname>dummy.png</piconname>

<stream_url>rtsp://fms.zulu.mk/zulu/sitel_1</stream_url>

<ts_stream></ts_stream>

<buffer_kb>512</buffer_kb>

</channel>

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Hoe doe ik dat ??

 

Als je dit enigma2-plugin-extensions-et-streams_r1.2_mipsel.ipk installeerd kun je webstreams bekijken via je settings lijst dus wordt een webstream als gewone zender gezien.Hier meer uitleg hoe je zelf ook een stream kan toevoegen http://www.sat4all.com/forums/topic/325303-hoe-zelf-een-webcam-stream-toevoegen-aan-et-stream/

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Als je open pli 3.0 op je box hebt staan, heb je etstreamer nu niet meer nodig dit is geïntrigeerd en werkt prima. in samenwerking met de nieuwe dreamboxEDIT_without_setup_5.2.0.0.zip kun je de webstreams zelf zo in de lijst zetten post-33346-0-74555400-1367479102_thumb.pngJe vult gewoon het streamadres in bvb http://bbclive:8000 dreamboxedit doet de rest. Zou moeten lukken zo.

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Loui

 

Je zegt hierboven dat je de et-streamer niet meer nodig hebt. Zit bij Pli ingebouwd.

Bij mij zit de et-streamer onder de blauwe knop, dus deze kan ik nu verwijderen.

Kun je hierover mij vertellen hoe of wat.

 

Groet Hans

Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. Visiosat schotel 64 cm met duo LNB voor Astra 1 en 3; Triax prime focus 1.40 m. schotel, draaibaar met Echostar DVR 7000.

VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en harde schijf en ET7500 met SSD schijf, dit alles op Openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ingebouwd is wat te ver gezocht, maar wel dat In pli elementen zijn in gebouwd die streamen mogelijk maakt. Dat maakt Et livestream overbodig dat bedoel ik eigenlijk. Maar als jij Et Livestream wil verwijderen dan gaat dit op de normale manier via Applicaties (rode toets) verwijderen en dan onder extenties.

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...