Ga naar inhoud


stream naar mobiel


NEO_X

Aanbevolen berichten

is het mogelijk als de dreambox draait je een zender kan doorstreamen naar je mobiel bv als je niet thuis bent en toch voetbal of iets anders wilt kijken

het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb dat hier draaien i.c.m. met mijn Fritz!Box router en iPhone. VPN certificaat ingesteld op de router en op de iPhone. Gaat uitstekend. Uiteraard heeft Tonskidutch wel een punt. Je provider moet wel toestaan of dit (blijvend) gaat werken i.v.m. de hoeveelheid data.... Zelf heb ik XS4ALL voor internet en Vodafone die dat i.c.m. de bundel accepteert...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-5-2019 om 08:40 zei satfanatic:

Met de App DreamDroid.

kan je uit leggen hoe dat werkt 

Op 30-5-2019 om 10:26 zei Mimisiku:

Ik heb dat hier draaien i.c.m. met mijn Fritz!Box router en iPhone. VPN certificaat ingesteld op de router en op de iPhone. Gaat uitstekend. Uiteraard heeft Tonskidutch wel een punt. Je provider moet wel toestaan of dit (blijvend) gaat werken i.v.m. de hoeveelheid data.... Zelf heb ik XS4ALL voor internet en Vodafone die dat i.c.m. de bundel accepteert...

heb onbeperkt dus dat maakt niet uit en hoe doe je het werkend krijgen 

Op 30-5-2019 om 08:43 zei Tonskidutch:

mits je een snelle upload thuis hebt en de telefoon provider dat toelaat en/of je een VPN kunt instellen naar huis

vpn heb ik 

onbeperkt op mobiel 

750 mb glas maar hoe moet ik het een en ander instellen kan je me op weg helpen dank u

het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu heb ik het werkend maar geen beeld langer dan 10 sec op 4g

 

geen vpn ingesteld snap niet waarom en hoe

het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-5-2019 om 10:26 zei Mimisiku:

Ik heb dat hier draaien i.c.m. met mijn Fritz!Box router en iPhone. VPN certificaat ingesteld op de router en op de iPhone. Gaat uitstekend. Uiteraard heeft Tonskidutch wel een punt. Je provider moet wel toestaan of dit (blijvend) gaat werken i.v.m. de hoeveelheid data.... Zelf heb ik XS4ALL voor internet en Vodafone die dat i.c.m. de bundel accepteert...


Echt vlekkeloos heeft het bij mij nog nooit gewerkt, ook niet intern.

Zelfs met transcoderen nog vastlopers.
Via VPN werk ik ook maar geen certificaat. Is dat noodzakelijk om het zonder vastlopers te laten werken?
Heb 20 Mb/s up (Ziggo) en in huis natuurlijk meer, maar ik snap dat dat ook afhankelijke is van de WiFi kwaliteit.

 

Wat me frustreert is dat het de providers blijkbaar wel lukt, ZiggoGo, NPO Start, Canal Digitaal app enz. werken vele malen beter op hetzelfde moment, zelfde device, zelfde plek (i.v.m. de WiFi kwaliteit). 20 Mb/s upload is toch niet te weinig? Alhoewel dat op intern LAN weer geen rol speelt.

Op iPhone kan geen Dreamdroid, wat gebruik je daar?

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik Blackbox... Werkt prima..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk zie de eerdere post..

VPN geactiveerd in mijn Fritz!Box router. VPN credentials ingevuld op al mijn mobiele apparaten (IOS, Android). BlackBox geinstalleerd (al jaaaaaren geleden) op de iPad en iPhones..

VPN activeren en Blackbox starten....

IMG_0963.PNG

aangepast door Mimisiku
Fotooke

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-6-2019 om 23:05 zei Mimisiku:

Eigenlijk zie de eerdere post..

VPN geactiveerd in mijn Fritz!Box router. VPN credentials ingevuld op al mijn mobiele apparaten (IOS, Android). BlackBox geinstalleerd (al jaaaaaren geleden) op de iPad en iPhones..

VPN activeren en Blackbox starten....

IMG_0963.PNG

das mooi staan zoveel blackbox apps welke heb ik nodig op android en waarom heb je eigenlijk vpn nodig  (heb vpn )

het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten

Link naar reactie
Delen op andere sites

VPN maakt een verbinding via een tunnel naar je eigen netwerk. Veel (zo niet alle) telecomproviders blokkeren streaming vanwege de hoeveelheid data. Met VPN lukt dit dus wel...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...