Ga naar inhoud


[ET9000] Is dit de beste keuze op het moment?


habibi

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Herbie65
Waarom? omdat je dan het dubbele geld uitgegeven hebt voor een box die hetzelfde kan.


Omdat ik dan 4 tuners in gebruik zou nemen. Dat is mij het geld wel waard (maar ik zit onder de plak, dus heb ik een ET9000).

Verder ben ik heel blij, dat jij zo blij bent, zoals je hebt kunnen lezen ben ik ook blij, allemaal blij zo blij.

Gr
JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 103
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: jedeje
Origineel bericht van: Herbie65
Waarom? omdat je dan het dubbele geld uitgegeven hebt voor een box die hetzelfde kan.


Omdat ik dan 4 tuners in gebruik zou nemen. Dat is mij het geld wel waard (maar ik zit onder de plak, dus heb ik een ET9000).

Verder ben ik heel blij, dat jij zo blij bent, zoals je hebt kunnen lezen ben ik ook blij, allemaal blij zo blij.

Gr
JeDeJe



En daarom heb ik de VU Duo en de ET 9000 samen 868 euro's voor betaald, kan nu veel opnemen en op twee plaatsen tegelijk onafhankelijk kijken.
DM 8000 prachtig apparaat zal ik niet ontkennen maar kan dan maar op een plaats kijken.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jedeje
Omdat ik dan 4 tuners in gebruik zou nemen. Dat is mij het geld wel waard (maar ik zit onder de plak, dus heb ik een ET9000).

Verder ben ik heel blij, dat jij zo blij bent, zoals je hebt kunnen lezen ben ik ook blij, allemaal blij zo blij.

Gr
JeDeJe



Alleen uit nieuwsgierigheid,
waar heb je 4 tuners voor nodig? neem je zoveel op of gaat het je om de mogelijkheid om een combinatie van een losse dvb-t/c/s tuner erbij te zetten?

Ik heb een opstelling met 6 tuners maar dat is omdat ik op meerdere plaatsen in huis tegelijkertijd tv wil kijken via die tuners (via multiroom)

Pli Core Member

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hugogertie
En daarom heb ik de VU Duo en de ET 9000 samen 868 euro's voor betaald, kan nu veel opnemen en op twee plaatsen tegelijk onafhankelijk kijken.
DM 8000 prachtig apparaat zal ik niet ontkennen maar kan dan maar op een plaats kijken.


Zoals je in mijn signature kunt zien, heb ik ook een TF7700 met E2 (heb er trouwens 2), die kan het ook. Wat dat betreft geen tweede ET9000 of VU duo nodig. DVB-C en DVB-T kunnen ze echter niet en dat zou ik erbij hebben genomen.

Gr
JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Citaat:
Michel inzake de support ben ik eerlijk, Satellietland had daarmee ook geen geweldige tracking record, ik denk dat dit het beestje eigen is.

Hoe eerlijk jij bent, stel ik zeer grote vraagtekens bij.

 

Wij hebben daar nooit gefundeerde klachten over gekregen en over het algemeen werden reparaties sneller uitgevoerd dan waar dan ook. We kregen over onze deskundige en snelle afhandeling juist steeds complimenten.

 

Helaas hadden wij ook klanten waar het anders ging. Bijvoorbeeld een klant uit het noorden die regelmatig 15 receivers in een grote doos gooide, zonder klachtomschrijving of soms zelfs zonder klacht (een goed werkende receiver opstuurde dus) en dan van ons verwacht dat het gisteren klaar is. Daar waren we uiteraard wat minder soepel mee. Dat spreekt voor zich. Zeker als die winkelier de spullen van hun klanten (consumenten) zelf wel 4 tot 6 weken liet liggen (opspaarde) alvorens naar ons te sturen en dan zijn klanten vertelde dat Satellietland zo traag was.

 

Ik denk dat jij jouw lasterpraat niet kunt onderbouwen en iedere poging die je doet kan ik waarschijnlijk zonder enig probleem met bewijs weerleggen. Ik heb alle RMA formulieren en notities nog.

 

Ik heb ook nog foto's van moederborden waar de klant bijvoorbeeld zelf met een soort lasapparaat had geprobeerd zijn defecte tuner te vervangen en daarbij de printsporen van het moederboard had gebrand, of een klant die waterschade had gehad en dan van ons verwacht dat wij dat onder garantie repareren. Bedoel je dan klachten van dat soort mensen?

 

Jammer dat je dit soort onzin verspreid. Het bevestigt in ieder geval mijn vermoeden.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Citaat:
Alleen uit nieuwsgierigheid,

waar heb je 4 tuners voor nodig? neem je zoveel op of gaat het je om de mogelijkheid om een combinatie van een losse dvb-t/c/s tuner erbij te zetten?

 

Uit grote frustratie over de steeds langer wordende reclame blokken en de steeds groter wordende volumeverschillen, neem ik tegenwoordig alles op.

 

Wil je SD en HD gemengd op het Nederlands en Vlaams pakket meerdere programma's kunnen opnemen, heb je al snel 3 tuners of meer nodig.

 

Ik heb dus met volle tevredenheid een DM8000 met 3 HD tuners en de Autotimer plugin in gebruik.

 

Alle series en programma's die ik wil kijken staan in de autotimer en als ik wat wil kijken, kijk ik dus naar de afgeronde opname of tijdverschoven naar de lopende opname.

 

8 (SD/HD) opnames tegelijk zijn voor de DM8000 geen enkel probleem, maar meestal lopen er een stuk of 3-4 tegelijk.

 

Een Clarke Tech met een derde (goed werkende) USB DVB-S2 tuner, zou dus ook een goede optie kunnen zijn voor mensen die hetzelfde willen doen. Er zijn volgens mij nog geen drivers voor een goed verkrijgbare USB DVB-S2 tuner, maar dat zal wel komen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Hoe eerlijk jij bent, stel ik zeer grote vraagtekens bij.


@Michel,

Met alle respect maar dan mag ik ook op dezelfde wijze reageren.

Het gaat zich over het debacle inzake de Relook serie 400. Jij was daar ook op sat4all heel actief mee met hulp te geven totdat je ruzie kreeg met de fabrikant. Toen stonden wij wat raar te kijken en konden wij hetzelf uitzoeken. Mijn Relook wordt zelfs nu door jou een miskoop genoemd, maar jullie hebben dat product wel eerst verkocht. Tja dat jij mij dan nu oneerlijk noemt, je kunt de zaak altijd omdraaien en de schuld aan de gebruiker geven.

Overigens was de site van Satellietland wel erg snel off-line toen je geen distribiteur meer was van DMM. Die mooie sticker met jou link voor de support was daarmee ook waardeloos.

Maar dit verhaal blijft wel altijd in mijn achterhoofd als ik je opmerkingen zie.

Ik vind het alleen vreemd dat je nu anderen ook ervan beticht alleen voor eigen parochie te preken of dat sommigen een dubbele pet ophebben, terwijl juist jij niet altijd subjectief was door je zakelijke belangen die jij toen had.

Je kunt van mij veel beweren maar ik heb geen enkel zakelijk belang. Ik heb altijd mijn eigen boontjes kunnen doppen, ik heb nooit een dealer nodig gehad bij problemen, als iets kapot was maakte ik het zelf, zelfs de beruchte dream voedingen, dus daar ligt het niet aan. Ik voel het als een nederlaag als een van mijn kennissen door een kapotte box een paar dagen geen beeld heeft. Het enigste wat jij mij mag verwijten is dat ik apatisch ben met alles wat met Dream te maken heeft. Daar ben ik inderdaad niet meer objectief. Maar na het moeten maken van drie kapotte voedingen, ben ik definitief afgeknapt op dream, dat mag je rustig weten. Overigens heb ik net vandaag weer zo een geweldige 7025 binnen gekregen met zo een mooie knetterende voeding. Als jij hem wilt maken stuur ik hem je wel op. Zo niet moet ik morgen weer gaan solderen, dat gaat nog altijd sneller dan het moeten brengen naar het postkantoor en de onderdelen zijn sowieso goedkoper dan de kosten van het verzenden. Maar het zou toch niet mogen van zo een to(p)(b)merk.

Maar om on-topic te blijven, de ET-9000 kan ik zonder problemen aanbevelen als ik de diverse forums en testen lees. Zelfs nog boven een DMM HD 800se. Enigste nadeel is de hardwarematige anti-clone beveiliging van CT. Als de CT een tijdlang niet gebruikt wordt kan het zijn dat de accu hiervan leeg raakt en dat de CT dan niet meer geaktiveerd wordt. Maar dat is dus puur theoretisch, maar wel iets om rekening mee te houden als je deze als 2de of 3de ontvanger gaat gebruiken of in je vakantiehuis.

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dutchsat, het is jou ongetwijfeld opgevallen dat ik jou al enige tijd volledig negeer.

 

Helaas dwong je mij gisteren op jouw ongefundeerde beschuldigingen te reageren en dwing je me ook nu weer op je ongefundeerde zwartmakerij te reageren.

 

Allereerst de feiten:

 

Wij zijn destijds niet 'zomaar' gestopt met DGstation, maar DGstation is met ons gestopt toen wij boos werden over de wijze waarop men ons als die tijd voor de gek gehouden heeft.

 

DGstation heeft namelijk al die tijd en wel ondanks zeer kritische vragen van ons, volgehouden dat hun twin oplossing probleemloos zou werken. Wij hadden al vrij vlug onze sterke twijfels uitgesproken over de hardware oplossing waarbij DGstation middels een chip de data van twee tuners in één NIMM ingang van de IBM probeerde te proppen.

 

Men heeft ons herhaaldelijk en zelfs schriftelijk steeds toegezegd dat dit probleemloos zou werken. Toen dit niet helemaal zo bleek te werken als men ons had beloofd, gooide men het op software problemen die uiteraard opgelost zouden worden. Toen wij ook daar te kritisch over werden moesten we de volgende keer plotseling absurd hoge aantallen inkopen om nog aan spullen te kunnen komen. Men wilde dus duidelijk van ons af omdat we te kritisch werden.

 

Toen zijn we er inderdaad mee gestopt, maar daar zijn we dus wel toe gedwongen.

Daarna werkten onze telefoonummers, website en email adressen gewoon nog en wij hebben onze klanten laten weten dat ze bij ons onverminderd voor support terecht kunnen.

Daar hebben wij nooit klachten over gekregen, niet van dealers, niet van consumenten. Wat geeft jou dan het recht daar 6 jaar na dato dit soort uitlatingen over te doen?

 

Voor wat betreft Dream Multimedia zijn wij na 7 jaar trouwe distributie waar wij ons steeds uit onze naad hebben gewerkt om de klanten allemaal netjes en snel te bedienen, gestopt met de distributie van Dream Multimedia producten omdat er bij Dream Multimedia steeds dezelfde marketing fouten gemaakt werden die de distributeurs veel geld gekost hebben en omdat hun support apparaat lange bijna plat lag, omdat de support mensen kruiwagens aan het sjouwen waren bij de bouwplaats van de woning van een van de eigenaren.

Ook verhoogde Dream Multimedia de inkoopprijzen steeds verder en werd men steeds arroganter in hun opstelling tegenover distributeurs. Op een gegeven moment was de maat voor ons simpelweg vol.

 

Wij zijn echter pas gestopt nadat er een geschikte vervanger was gevonden met een goede eigen reparatiedienst, die alle garantie en aftersales van de door ons verkochte Dream Multimedia producten van ons over zou nemen.

 

Dat is ook exact zo gebeurt. Iedereen kon nadat wij er mee waren gestopt gewoon op een ander adres terecht voor vrijwel dezelfde service en garantieafhandeling.

 

Onze website is tot exact 8 maanden na overdracht online gebleven met daarop een hele duidelijk uitleg en een hele duidelijke verwijzing naar de nieuwe distributeur. Al onze klanten zijn heel uitgebreid schriftelijk op de hoogte gebracht.

Deze distributeur heeft tot op de dag van vandaag toegang tot onze zeer correct bijgehouden serienummer en RMA database.

 

Wij zijn tot 3 maanden geleden bereikbaar gebleven onder ons oude telefoonnummer en ons oude email adres.

Dus hoezo snel offline?

De site: 8 maanden

Telefoon: ruim 18 maanden

Email: Ruim 18 maanden

 

Wij hebben altijd tussen de consument en de fabrikant gestaan en voor correcte serviceafhandeling, voorlichting en reparaties gezorgd. Daarbij hebben wij de fabrikant meermaals het vuur aan de schenen gelegd om te zorgen dat de consument daar beter van werd. Het is dan pijnlijk als een of ander peupel hier dergelijke onzin verkondigd.

 

Hoe haal je het in je hoofd steeds andere mensen, fabrikanten, diensten en producten af te zeiken ten einde je eigen gelijk te halen?

 

Iemand koopt een Dreambox DM8000, geeft daar ruim 900 euro voor uit en is daarmee volstrekt tevreden. Vervolgens kom jij je dan in het Dreambox forum in een discussie mengen waarin je de DM8000 tot op de grond afbrand, de fabrikant voor schut zet en als je dreigt je ongelijk te krijgen begin je plotseling over de voeding van een DM7020 die steeds kapot zou gaan, dus is een DM8000 ook klote!

 

Snap jij dan niet dan iemand die net 900 euro uitgegeven heeft voor zijn Droom ontvanger, zich enorm in het kruis getast voelt omdat jij de aankoop waar hij zo trots op is tot op het bot afbrand?

 

Snap jij dan niet dat jij dat steeds weer opnieuw doet?

 

Jij hebt een Relook, dus Dream Multimedia is klote.

Jij hebt een VU+, dus DReam Multimedia is klote.

Jij hebt een aPad, dus is Apple klote.

JIj hebt een ..., dus...

 

Er is voor iedereen die jouw laatste 300 berichten er op naslaat een duidelijk patroon herkenbaar, waar jij steeds andere producten, fabrikanten, diensten en zelfs andere leden afzeikt om je gelijk te halen.

 

Je krijgt nu een waarschuwing. Ik heb geprobeerd je te negeren, maar jij zit mij bewust uit de tent te lokken door me te beledigen en onzin te verkondigen, waar ik dan vervolgens wel op moet reageren.

 

Doe je dat weer, ongeacht of je dat bij mij of een ander lid doet, vlieg je permanent buiten.

 

Ik heb genoeg van jouw negativiteit, net als veel andere leden zich mateloos storen aan jouw negativiteit, getuige de vele reactie die ik steeds krijg.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren is het niet verstandiger dit via de PM te doen ik zit op deze informatie helemaal niet te wachten! crazy

Dit forum is toch bedoeld om informatie uit te wisselen en niet om elkaar het leven zuur te maken !

Spreek anders met elkaar af via een PM om de boel te bespreken maar niet op dit forum! wink

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Zoals je kunt lezen heb ik daar zojuist ook een eind aan gemaakt.

 

Ik ben in dit geval gedwongen om te reageren en omdat zijn bericht hier lange tijd heeft gestaan, is die onzin ook door diverse mensen gelezen en zal ik er dus ook openbaar op moeten reageren.

 

Ik heb hem al weken geleden genegeerd en dat had ik zelf ook graag zo willen houden.

 

Dat hier een vervelende discussie wordt gevoerd heeft zeker niet aan mij gelegen.

 

Ik heb zijn leugens en laster ontkracht en daarmee is het voor mij afgelopen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand dingen in het openbaar verwijten zoals hier wordt gedaan vind ik laag bij de grond. Spreek af met elkaar en praat het uit, dat is de manier om een conflict op te lossen maar niet met modder gooien. smirk

 

Nu on topic. smile

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

een vraag die van het pliforum af komt

blijven de nieuwe drivers van clarke tech ET9000 ook werken op de xtrend ET9000 want de de importeur van van de xtrend heeft wat dat betreft met soft/hardware ondersteuning een bedenkelijke reputatie (bv maxplus , maxdigital , linkey , smartreader , ...)

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Link naar reactie
Delen op andere sites

een vraag die van het pliforum af komt

blijven de nieuwe drivers van clarke tech ET9000 ook werken op de xtrend ET9000 want de de importeur van van de xtrend heeft wat dat betreft met soft/hardware ondersteuning een bedenkelijke reputatie (bv maxplus , maxdigital , linkey , smartreader , ...)

 

Ben het opzich wel eens met fransken. De tijd zal het leren, maar we moeten niet vergeten dat de meeste ontvangers, hobby ontvangers zijn. En ja, daar blijf je normaal gesproken aan knutselen.

XTrend ET9000 - DM 800 HD - Triax 88 quad - Visiosat Big Bisat - 80 cm Universal sat - Panasonic Plasma Viera series - Epson TW-3500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...