Ga naar inhoud


Kraan uitelkaar halen, hoe ?


RVP

Aanbevolen berichten


Garantie wordt niks dus.

 

Citaat:
3.1 Garantietermijn

De garantietermijn bedraagt 5 jaar na aankoop van het product. Voor het doen gelden van een aanspraak op garantie, moet de rekening - waaruit de aankoopdatum duidelijk moet blijken - worden overlegd. Bij toepassing in bedrijven bedraagt de garantietermijn eveneens 5 jaar onder voorwaarde van regelmatig onderhoud, minstens eenmaal per jaar. De garantietermijn wordt door een reparatie of onderdelenlevering in de garantietijd noch vernieuwd, noch verlengd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Je hebt Grohe en Hans Grohe, en daar zit een behoorlijk verschil in kwaliteit in. Deze laatste wordt vaak verkocht in de bouwmarkt, die liften mee op de goede naam van het duitse Grohe wink


Sorry, maar dat klopt niet. Hans Grohe is de originele Grohe (1901). Friedrich Grohe was een zoon van Hans Grohe, en is in 1936 voor zichzelf begonnen. Beide fabrikanten verkopen hoogwaardige kranen etc. , en ik denk niet dat ze voor elkaar onder doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij wordt alleen Friedrich Grohe verkocht in bouwmarkten.

Hans Grohe is veelal flink duurder, maar dit ter zijde.

 

Op de Grohe site staan exploded views, wel even flink zoeken.

 

Het is volgens mij de Eurowing of de Eurosmart, daar is de foto

te onduidelijk voor.

 

Maar als bijlage de Eurosmart exploded view.

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Con
Volgens mij wordt alleen Friedrich Grohe verkocht in bouwmarkten.
Hans Grohe is veelal flink duurder, maar dit ter zijde.


Beide Grohe's worden wel verkocht door bouwmarkten. Alleen heeft Friedrich Grohe ook nog aparte bouwmarkt producten. Die zijn wat goedkoper en je moet langer wachten op onderdelen zegt men. De prijzen van beide fabrikanten moet je per product-type vergelijken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

maar dat is iets wat den consument niet weet

en vooral niet zulks in relatie tot garanties ooit in het achterhoofd had terwijl die dat kraantje kocht bij firma X

 

maar, niet alles is bagger wat je er haalt en betaald.

 

heeft RVP er wat aan? de hans grohe pdf's over hoe dat kraan armatuur in elkaar zit zijn zeker te vinden, dus ook bruikbaar.

ciao

 

 

 

La Grange

ZZ TOP

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ooit bij de A...(duitse grutter) een goedkope keukenmengkraan gekocht.

Het binnenwerk heb ik overgezet in mijn dure keukenmengkraan.

Werkt alweer een paar jaar perfect.

Heb me laten vertellen dat de binnenwerken van mengkranen doorgaans "universeel" zijn.

 

Koop toch een mengkraan voor een tientje bij het zweedse warenhuis en probeer het uit.

 

Goofykwek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...