Ga naar inhoud


geen beeld op RTL4


Charly

Aanbevolen berichten

Dank voor deze post Cees.

 

Ik (en vele anderen) zitten er dus gewoon mee.

Maar de kwaliteit en de onzin die er door zo'n helpdesk-medewerker wordt uigekraamd is werkelijk verschrikelijk.

Er moet niet gedaan worden alsof het probleem niet bestaat en men zou een normaal antwoord moeten kunnen geven. GEEN onzin uitkramen. Ik weet nog redelijk waar het om gaat. Stel je voor dat je geen idee hebt waar die man het over heeft en gewoon leuk een ontvangertje hebt gekocht, dan zit je mooi. En maar zoeken naar die zenders op 23 oost.

Maar ik ben blijkbaar de enige die me daar aan ergert.

 

Case closed.

Xtrend ET9500, Amiko HD8265+, M7 sat 801,Triax 60cm Astra 19,2/Astra 23/Astra 28.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast Markobakker

Hi, ben een nieuwe gebruiker dus begrijp nog niet alles.

Heb ook het RTL4 probleem.

Sinds vandaag ook RTL5,RTL7,RTL8 op scrambled.

Ik heb en mvision st-5 usb.

Iemand enig iedee wat ik hier aan kan doen????

 

Help gevraagt vanaf Mallorca...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Markobakker
Hi, ben een nieuwe gebruiker dus begrijp nog niet alles.
Heb ook het RTL4 probleem.
Sinds vandaag ook RTL5,RTL7,RTL8 op scrambled.
Ik heb en mvision st-5 usb.
Iemand enig iedee wat ik hier aan kan doen????

Help gevraagt vanaf Mallorca...

Op welke frequentie ben je deze zenders kwijtgeraakt?
Je moet 12.344 Horizontaal hebben. Heb je die?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga kappen met Canaal Digitaal!!!!!!!

 

Inderdaad, wat een zooitje!!! Hoe pest je mensen weg.

 

Door ze 2 of 3 keer per jaar, op de meest ongelegen momenten, te laten heractiveren en dat niet mede te delen, dus voordat je dat gaat doen is bv Studio Sport al weer voorbij.

 

Ook, Op mijn mvision s5, geen RTL4 enz., maar ook geen 23,5 band.

Ennnnn, ik heb geen dubbele kop maar een quadruple kop.

Hij is wel AL 2 jaar oud.

 

Ik ga nu met de S5 naar Digitenne en de rest van de kanalen(vrije) via de schotel. Zo behoudt ik in ieder geval mijn usb recorder!!!

 

Hopenlijk kan ik dan eens 1 jaar ongestoord TV kijken.

 

Vandaag zeg ik CANAL DIGITAAL vaarwel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: haso
Ik ga kappen met Canaal Digitaal!!!!!!!

Inderdaad, wat een zooitje!!! Hoe pest je mensen weg.

Door ze 2 of 3 keer per jaar, op de meest ongelegen momenten, te laten heractiveren en dat niet mede te delen, dus voordat je dat gaat doen is bv Studio Sport al weer voorbij.

Ook, Op mijn mvision s5, geen RTL4 enz., maar ook geen 23,5 band.
Ennnnn, ik heb geen dubbele kop maar een quadruple kop.
Hij is wel AL 2 jaar oud.

Ik ga nu met de S5 naar Digitenne en de rest van de kanalen(vrije) via de schotel. Zo behoudt ik in ieder geval mijn usb recorder!!!

Hopenlijk kan ik dan eens 1 jaar ongestoord TV kijken.

Vandaag zeg ik CANAL DIGITAAL vaarwel.


Je kan ook eigenlijk zeggen dat Mvision zijn zaken niet goed voor elkaar heeft. Het blijft met een niet door CD gekeurde ontvanger altijd een vraagteken of de fabrikant het kan oplossen. Ik heb zelf diverse niet goedgekeurde ontvangers staan en je weet dat bij wijzigingen je zelf dingen moet aanpassen en dat meestal bij een goedgekeurde dat dit automatisch gaat of dat er een update wordt verstuurd via een van de transponders.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad. Er valt een hoop af te dingen op Canaldigitaal, maar dit verhaal klopt niet.

 

 

Als je bij beun-de-haas een gammele auto koopt, ga je dan ook klagen over Shell?

 

Wees reëel: je hebt je een prutsontvanger aan laten smeren, ga klagen bij de verkoper.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier op mijn HTPC (Mediaportal/MDAPI/Acamd) ook geen beeld meer op alle RTL-kanalen (SD). Gelukkig doen de RTL HD-kanalen het nog wel. Dat gelul over die niet-gecertificeerde ontvangers begint mij behoorlijk te irriteren. Canal Digitaal houdt zich gewoon niet aan de DVBS(2) standaarden. Als het zo nog even doorgaat, donder in Canal Digitaal hier de deur uit. Bij dit 'gepruts' van die augurkenstekers is toch niemand gebaat?? Willen ze nu abonnementen verkopen, of niet!

 

Groet,

Nico

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je nu voor de verandering eens een Dreambox koopt, SD of HD ,dan wil je nooit meer wat anders,met de de juiste CCcam ,er in heb je geen modules nodig,en! deze kan bijna alle coderingen aan,oa CD,Sky Germany,Italie,en TVV.Deze ontvangers worden software matig perfekt ondersteund,dus geen geklooi meer met niet werkende Cams ed. Ook afwijkende Symbolrates ed vormen geen enkel probleem ,en onbeperkte zender lijsten,en favorieten lijsten.En als hij op het Internet is aangesloten,tja dan is er nog veel,ja heel veel meer mogelijk, hiervan mogen sommige dingen hier niet besproken mogen worden,en meschien wel dingen waar je nooit van hebt durven dromen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: columbo
Als je nu voor de verandering eens een Dreambox koopt, SD of HD ,dan wil je nooit meer wat anders,met de de juiste CCcam ,er in heb je geen modules nodig,en! deze kan bijna alle coderingen aan,oa CD,Sky Germany,Italie,en TVV.Deze ontvangers worden software matig perfekt ondersteund,


Dat is wel waar maar niet voor de softcam die is illegaal

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet iedereen wil zo´n TE DURE Dreambox betalen, ik ben er daar al 1 van. Ik wordt daarom ook strontziek van het alsmaar roepen van Dreambox, Dreambox, er zijn zat andere goedkopere ontvangers die het ook prima doen en zelfs beter beeld geven dan zo'n dure Dreambox.

 

@All

Voor de Mvision zal er wel snel een update klaarstaan want zo is het altijd al gegaan, ze kunnen niet vooruitlopen op wat CDS wel al niet zomaar even aan gaat passen. En het zijn niet alleen de Mvisons die problemen hebben maar een hele rits aan ontvangers, dus niet je gal zomaar gaan spuwen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat is illegaal????

dat gekloot met die modules das lekker

 

wat is duur, je kunt ook een vu duo aanschaffen , ik denk dat het prijsverschil niet groot is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Natuurlijk mag je je hart luchten, maar ik wil wel de andere kant van het verhaal aangeven.

Canaal Digitaal heeft jou die ontvanger niet verkocht.
Voor die problemen zal je toch echt naar je handelaar moeten.

CanaalDigitaal geeft toch duidelijk aan, dat niet gecertificeerde ontvangers in de toekomst problemen kunnen krijgen.

Gecertificeerde ontvangers blijken in de praktijk ook niet probleem vrij, maar daarover kan je wel bij Canaaldigitaal klagen. (Wat ook niet altijd tot een oplossing leidt)

Je mag ervan uitgaan, dat Canaaldigitaal bij wijzigingen niet doelbewust problemen veroorzaakt met niet gecertificeerde ontvangers. In de praktijk wordt er dan met de importeur van dit soort ontvangers een oplossing gezocht.

Je kan toch niet verwachten, dat Canaaldigitaal de software van je ontvanger gaat veranderen, omdat de leverancier geen toekomst zekere software heeft geschreven.

Ondertussen wordt er elders op dit forum al aangegeven dat bij het gebruik van een softcam, en de laatste versie seca 3 kaart er inderdaad problemen zijn, welke door het toevoegen van een regel tekst op te lossen zijn.


Het zal wel aan mij liggen maar ik slaag er niet in het artikel waarvan sprake in de laatste alinea van je bericht te vinden...
Graag een link a.u.b.
Groeten,
Daddycool

Als je vandaag je kop in het zand steekt, knars je morgen met je tanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...