Ga naar inhoud


geen beeld op RTL4


Charly

Aanbevolen berichten

Beste lieden

 

goede raad gevraagd....

 

in eerste instantie probeer ik zo kort mogelijk te houden, want ik kan kijken....

 

ik heb hier 4 CD Kaarten

2x zwart

1x oranje

1x extra kaart

 

met de zwarte kaarten heb ik op 2 receivers beeld op alle gecodeerde zenders

 

met de oranje kaart heb ik op 1 receiver wel beeld op RTL4 en op een andere niet(de andere gecodeerde zenders wel beeld). Ik heb reeds alle kanalen gewist en opnieuw geladen, een kaart update gedaan maar helaas geen succes.

Is dit voldoende info voor een goed advies?

 

bij voorbaat hartelijk dank voor de tips

mvg

Charly

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ehh hier bijv.

 

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...er_#Post1985153

 

 

Er zijn meedere ontvangers die hier last van hebben, schijnt te komen omdat CDS nagravision heeft toegevoegd aan RTL 4 en sommige ontvangers daar niet mee om kunnen gaan. Het gaat om ontvangers met de kaart in de eigen kaart lezer. Ontvangers die werken met een CAM hebben er geen last van.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de goede uitleg, maar zoals je kunt lezen is er voor velen moment geen normale oplossing (of een Cam kopen)

Ik vrees dat CD er niet vlug iets gaat doen.

Dan moet de visite het maar zonder RTL4 doen

 

nogmaals hartelijk dank voo de info

MVG

Charly

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo Sjaak, ok bedankt. Het is een Mvision E+, zover wat er op de voorzijde staat. Ik gebuik dus geen extra CAM. (Ik ben in dit huis op visite, ik probeer te helpen)

Het enige wat mij wel verbaasd is dat de zwarte kaart het wel doet en de rose niet.

Kaarten werken wel met een CAM, heb het nu bij de buren geprobeerd.

Voor mij eigen systeem thuis met een oude flip weet ik het niet, maar ik ben zoekende voor een nwe receiver. Kan helaas nog niet besluiten welke.

Dream, VU of Vantage, maar deze discussie moet naar een ander forum.

 

groeten uit een regenachtig vakantieland

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gek word ik van dat Canal digish...

Eerst geen RTL 4 normaal meer op 12.343 19 Astra

En nu op 12.343 helemaal nada meer, behalve Hustler.

Alles staat nu op gecodeerd (behalve die Hustler dus)

Geen Eurosport, TV Oranje op zwart etc.

Hier staat een M-vison 400 HD van een paar maanden oud.

CD gebeld: Dag meneer. Heeft een dubbele kop?

Ik: Pardon? Nee ik heb 4 schotels is dat ook goed?

CD: Nee meneer dat werkt niet, u moet een dubbele kop hebben, dan zoekt de ontvanger het vanzelf op.

Ik: Nou meneer ik moet toch normaal de zenders weer in kunnen lezen met mijn kaart en mijn ontvanger? Het maakt toch niet uit of ik een door u gevraagde dubbele kop heb?

CD: Jawel meneer, alleen zo lukt het want al die zenders daar zijn naar 23 oost gegaan!!!!!

Ik: Oh ja, sinds wanneer?

CD: Oh er gaan er steeds een paar over.

Ik: Waar staat dat op de site?

CD: staat er niet op meneer, want als u een dubbele kop hebt gaat dat vanzelf. Dan hoeven we dat niet mee te delen.Hoe oud is uw ontvanger?

Ik: een paar maanden.

CD: dan zal het daar wel mee te maken hebben.

Ik: Nou hartelijk bedankt voor niets Dono…

 

Wat een bullshit!

 

Ik heb maar opgehangen, wederom, maar er nu VAST van overtuigd dat ik voor de tweede en LAATSTE keer me heb laten n..... door dat zwikkie daar. Wat een stelletje @#$%^&*() figuren daar en vooral achter die helpdesk. Totaal geen idee waar men het over heeft. Dan maar weer terug naar de kabel.

Jammer, heel jammer dat CD het plezier van kijkers zo structureel weet te vergallen. En dat al zo lang.

 

Als ze je nu nog probeerde te helpen.............

RVQ.jpg

Xtrend ET9500, Amiko HD8265+, M7 sat 801,Triax 60cm Astra 19,2/Astra 23/Astra 28.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Lees je wel eens de Canaaldigitaal nieuwsbrief?

 

Daar stond enige tijd geleden alle wijzigingen vermeld.

 

Of kijk eens op >deze< website!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Lees je wel eens de Canaaldigitaal nieuwsbrief?

Daar stond enige tijd geleden alle wijzigingen vermeld.

Of kijk eens op >deze< website!

Ja en wat heeft hij hier aan als ik vragen mag?

Misschien moet je zijn verhaal nog is goed lezen want je antwoord is nu ongeveer van hetzelfde niveau als die helpdesk.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: hoek_keoh
CD: Jawel meneer, alleen zo lukt het want al die zenders daar zijn naar 23 oost gegaan!!!!!
Ik: Oh ja, sinds wanneer?
CD: Oh er gaan er steeds een paar over.
Ik: Waar staat dat op de site?


Uit de posting

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cees, dank voor je aandacht, maar heb je gelezen waar het probleem echt over ging en wat werkelijk mijn probleem is?

 

Ja natuurlijk heb ik gezien dat er wijzigingen zijn, maar dit gaat over een update die ze op die transponder uitgevoerd hebben en niets met omzettingen.

Waar staat er iets over het niet meer werken van een betaalde kaarten na onderhoud van de tranponder?

Waar staat dat alle zenders van 19 oost naar 23 oost gaan?

Waar staat dat alle zenders van 12.343 naar 23 oost gaan?

Waar staat dat CD geen mededelingen doet over wijzigingen?

Er staat niets in het bericht van jou link over RTL4-5-7-8-Oranje Tv- Eurosport etc.

 

Ook al ligt het aan mijn onvtanger ben en blijf ik een klant van CD en zouden ze mij op z'n minst moeten behandelen. Dat deze ze wel toen ze mijn geld afgeschreven hebben.

 

Ik sta open voor een ieder die een goed en behulpzaam antwoord kan geven. Toch bedankt voor de aandacht aan dit onderwerp, maar het moet ook duidelijk gemaakt kunnen worden dat CD mensen en organisatie slechte tot zeer slechte service bieden en een ieder behandelt als een idiot.

Xtrend ET9500, Amiko HD8265+, M7 sat 801,Triax 60cm Astra 19,2/Astra 23/Astra 28.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, maar het lucht wel op en het mag toch ook gezegd worden?

Het lijkt wel of er geen negatieve zaken over CD mogen worden gesproken.

 

Verder blijft dus dan de vraag hoe wat en waarom.

Ook daarom plaats ik dit verhaal.

 

Xtrend ET9500, Amiko HD8265+, M7 sat 801,Triax 60cm Astra 19,2/Astra 23/Astra 28.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Natuurlijk mag je je hart luchten, maar ik wil wel de andere kant van het verhaal aangeven.

 

Canaal Digitaal heeft jou die ontvanger niet verkocht.

Voor die problemen zal je toch echt naar je handelaar moeten.

 

CanaalDigitaal geeft toch duidelijk aan, dat niet gecertificeerde ontvangers in de toekomst problemen kunnen krijgen.

 

Gecertificeerde ontvangers blijken in de praktijk ook niet probleem vrij, maar daarover kan je wel bij Canaaldigitaal klagen. (Wat ook niet altijd tot een oplossing leidt)

 

Je mag ervan uitgaan, dat Canaaldigitaal bij wijzigingen niet doelbewust problemen veroorzaakt met niet gecertificeerde ontvangers. In de praktijk wordt er dan met de importeur van dit soort ontvangers een oplossing gezocht.

 

Je kan toch niet verwachten, dat Canaaldigitaal de software van je ontvanger gaat veranderen, omdat de leverancier geen toekomst zekere software heeft geschreven.

 

Ondertussen wordt er elders op dit forum al aangegeven dat bij het gebruik van een softcam, en de laatste versie seca 3 kaart er inderdaad problemen zijn, welke door het toevoegen van een regel tekst op te lossen zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...