Ga naar inhoud


UTP kabel trekken


DINGES

Aanbevolen berichten

Jullie zijn nog dommer dan dom sorry hoor maar als je dit soort antwoorden geeft dan begrijp je er dus helemaal niets van.

 

Jullie hebben zeker ook draadlose wand contact dozen in jullie huis!!

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Voor de lief hebbers hier nog maar ééns een goede uitleg van hoe of wat

 

 

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

was in het weekend bezig, en volgende heb ik in de woon kamer gedaan in een buis waar box draaden lagen heb ik ook een cat 5e er bij getroken.

En daar na zo een doos voor utp gekocht en zo op de muur gemonteerd.

 

Nu nog een buis in de zolder gevonden waar geen draad in zit.

Die gaa ik gebruiken voor de zolder.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb cat7 laten leggen. Naar alle kamers, en heb een klein rackje staan (12HE) met een patchpanel en een 1000BaseT schwitch van 70 euro. Werkt allemaal super snel hier.

 

In mijn huis zijn de muren grotendeels van hout, en vele mensen hebben mij aangeraden om gewoon wireless te doen. Maar heel blij dat ik dat niet gedaan heb, omdat alle houten muren een metalen raster hebben zodat het stucwerk erop blijft zitten. maw ik heb in elke kamer een mooie kooi van faraday smile

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: paqbro
Cat7, een beetje overkill lijkt me, maar je bent wel eventueel op de toekomst voorbereid.
Waarom niet meteen Cat8 ?


omdat ik niet wist dat het er was...

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

CAT 5e voldoet de komende 20 jaar nog prima voor een gigabit netwerk thuis.

 

CAT6 is onzin in een thuis situatie, als je dan toch wil opscheppen of geld teveel hebt pak dan meteen glas.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Codx
CAT 5e voldoet de komende 20 jaar nog prima voor een gigabit netwerk thuis.

CAT6 is onzin in een thuis situatie, als je dan toch wil opscheppen of geld teveel hebt pak dan meteen glas.


opscheppen is het niet, meer zoiets als dat je als nerd altijd het beste en het meeste wil hebben. Zoiets als een slingbox met 250 zenders hebben, terwijl je al UPC en Satelliet en SKy UK hebt smile

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Codx
CAT 5e voldoet de komende 20 jaar nog prima voor een gigabit netwerk thuis.

CAT6 is onzin in een thuis situatie, als je dan toch wil opscheppen of geld teveel hebt pak dan meteen glas.


Wat een zinloze discussie. Als je een UTP kabel moet aanleggen, en je kunt voor een paar dubbeltjes meer cat 6 aanleggen, waarom zou je dat dan niet doen?

Glas aanleggen? Daar heb ik aardig wat ervaring mee. Enig idee wat dat allemaal met zich meebrengt? Afgezien van het feit dat 1Gb glas ethernet kaarten vrij zeldzaam zijn. Ah, natuurlijk we gaan meteen over op 10Gb crazy .
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dutchandrew
Origineel bericht van: druid
maw ik heb in elke kamer een mooie kooi van faraday smile


Druid dan zit je wel veilig.


Yep, en als je het raam openzet, dan heb je betere ontvangst voor je gsm.

Echt gehoord als advies voor mensen met ontvangst problemen in een telefoonwinkel laughlaughlaugh

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...