Ga naar inhoud


Nieuwe accu gigaset


Fatfreddy

Aanbevolen berichten

De accu van onze handset sl 78h is aan het einde van zijn levensduur. Nu ben ik aan het struinen voor een nieuwe. Er zijn imitatie en originele accu's in de handel. Mijn vraag is of die imitatie accu's van dezelfde kwaliteit zijn als de originele want het prijsverschil is behoorlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Een goede verkoper vroeg mij eens: Wil je het goed, of wil je goedkoop.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou gewoon voor de imitatie gaan, hoeft niks minder te zijn .

Want het verschil is wel heel erg groot, je hebt een originele voor, €35 en imitatie €15

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik heb idd ook een Gigaset. (3 handsets) waarvan de accu's ook aan het eind zijn na 5 jaar. Ik heb ook al eens hier en daar gekeken, maar je kan eigenlijk het beste een hele nieuwe set kopen ipv 3 accu's........ Ze zijn duur (ongeveer 20 a 25 p/st) en dan nog eens verzendkosten etc.

 

Groet,

Ronald

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een hele nieuwe gigaset van deze is aan de prijzige kant en ik vind eigenlijk dat een accu wel langer dan 2 jaar mee moet gaan. Vooral in dit prijssegment €120,- voor een set met 1 handset is niet niks.Ik ga maandag maar eens bellen naar Siemens of ze mij enigszins tegemoet willen komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De gigaset die ik heb werkt met gewone AAA accu's. Daar let ik altijd op als ik zoiets koop.

Overigens heb ik wel goede ervaringen met nep accu's... voor mijn 12 jaar oude digitale fotocamera van Sony koop ik al jaren nep-accu's in Engeland... daar krijg je de beste prijs.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Ben benieuwd, ik heb de SL-780 hier en vind inderdaad dat accu's voor dergelijke prijzige toestellen best een tijdje mee moeten kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zorg er wel voor als je nieuwe accu koopt dat het een Lithium ion accu is , dit is een geheugenloze batterij, zodat tussentijds bijladen geen probleem is.

 

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...