Ga naar inhoud


Een nieuwe server voor SAT4ALL


grunnsat

Aanbevolen berichten

Ik krijg de laatste tijd veel mailtjes van stervende weduwes. Al die weduwes blijken over vermogens van vele miljoenen te beschikken, en ze vragen mij om dat geld na hun dood te verdelen over goede doelen. Alhoewel dat een grote verantwoordelijkheid met zich meebrengt heb ik besloten hun daarbij te helpen. In dat kader heb ik bedacht dat SAT4ALL ook een goed doel is. Dus zodra die tientallen miljoenen binnen zijn zal ik contact met Michel opnemen om een nieuwe server uit te zoeken. Ik hoop dat ik de leden van dit forum daarmee een plezier zal doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Mischien is dit ook een goed doel om wat geld aan te geven?

 

Citaat:
Hi,

 

My name is Elena, I am 33 years and I am writing to you from a province in Russia.

 

I work in the library and after my job I allowed to use the computer when possible. I found some addresses on the Internet, and I decided to write to you this letter.

 

I have a daughter 9 years old, her father left us, and we live with my mother.

 

Due to the unbearable hot weather this summer, almost all of the potatoes and Vegetables get dry in our garden.Many of the forest burned down. We were doomed to starvation, and we spent all our little savings to buy a few bags of potatoes for the coming winter (it's terrible, because the price of potatoes now became 2-3 times more expensive than last year).

 

Recently my mother lost job due to deep crisis in our region and now our situation become hopeless.

 

Gas and electricity are very expensive, and we can not afford to heat our home amy more.

 

The winter is coming and weather becaming colder every day. The only possible way to heat our home is to use portable oven that heating from burning wood. We have a wood-savings in our barn and this oven will heat our Home all winter for no cost to us.

 

Unfortunately, we can not buy this oven in our local market because the value of this oven is 8.425 rubles, and it is very expensive for us (Equival. of 196 Euro).

 

I hope you can help us. If you have any old portable oven, and if you do not use it anymore, we'll be very grateful if you can donate it to us and arrange transportation of the oven to us (we live 200 km from Moscow).

 

I will be wait for your answer.

Elena

 

PS: I apologize for mistakes into this letter, I translated it with help of google-translator.

 

Sielig he, al die arme russen frown

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elena
PS: I apologize for mistakes into this letter,
I translated it with help of google-translator

Poe hee!! Dan hebben ze zeker een mega versie van Google Translator daarzo, normaal komt er meestal cr*p uit

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Origineel bericht van: grunnsat
Ik krijg de laatste tijd veel mailtjes van stervende weduwes. Al die weduwes blijken over vermogens van vele miljoenen te beschikken, en ze vragen mij om dat geld na hun dood te verdelen over goede doelen. Alhoewel dat een grote verantwoordelijkheid met zich meebrengt heb ik besloten hun daarbij te helpen. In dat kader heb ik bedacht dat SAT4ALL ook een goed doel is. Dus zodra die tientallen miljoenen binnen zijn zal ik contact met Michel opnemen om een nieuwe server uit te zoeken. Ik hoop dat ik de leden van dit forum daarmee een plezier zal doen.


En zo wordt je weer blij gemaakt met een dooie mus :D

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: grunnsat
Ik krijg de laatste tijd veel mailtjes van stervende weduwes. Al die weduwes blijken over vermogens van vele miljoenen te beschikken, en ze vragen mij om dat geld na hun dood te verdelen over goede doelen. Alhoewel dat een grote verantwoordelijkheid met zich meebrengt heb ik besloten hun daarbij te helpen. In dat kader heb ik bedacht dat SAT4ALL ook een goed doel is. Dus zodra die tientallen miljoenen binnen zijn zal ik contact met Michel opnemen om een nieuwe server uit te zoeken. Ik hoop dat ik de leden van dit forum daarmee een plezier zal doen.


Je kunt het ook onder de armen verdelen, links/rechts

Wiljo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bigfoot
Bij zo'n mail gewoon haar adres vragen en zeggen dat je volgende week langs komt met een gebruikte kachel. En dat je in ruil een keertje over haar heen wilt in ruil voor het mooie kado. smile (en niet over haar moeder)


Zoiets??: (ook via google translate)
I come next week, along with the furnace. In return, I just go over you, not your mother.

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Riekt naar "het please me and my family-fund"

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...