Ga naar inhoud


Satellieten op webcontrol


Pivadebo

Aanbevolen berichten

Bij mijn DB 8000 staan in webcontrol de satellieten niet meer. Ik wel graag in webcontrol een andere satelliet kiezen. Met andere woorden naast het lijstje met providers en bouquets een lijstje met alle satellieten welke in de dreambox staan.

Wie weet raad?

 

Gr. Piet

Ik werk met: Dreambox 8000, Maxplus 2100S+ of DVB/Dream DVB met TBS 6921 kaart, Prof Revolution S2 8000 en 88cm Triax schotel met een quad 0.3 Invacom LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites


In de webcontrol pagina staat bij mij ook geen Satellieten (wel Bouquets, Provider en All).

Ik kan me vergissen maar vlgs. mij hebben die daar ook nooit gestaan.

+1

 

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reactie. Wat jullie schrijven dat klopt. Echter bij mijn Dreambox 7025 stonden bij webcontrol wel de satelieten naast de bouquetten etc.

 

Het gaat er niet om het feit of zij in de huidige webcontrol wel of niet verdwenen zijn, maar meer om het feit of op enige manier de stellieten via webcontrol te benaderen zijn. Nu heb ik het gedeeltelijk opgelost door uit de Henksat settings bij elke satelliet een zender te kiezen en die op een lijstje te schrijven.

Helaas nogal onhandig, maar het meest vervelende is dat in Henksat settings niet alle satellieten staan waarop je in de dreambox 8000 kunt zoeken. En ik zou zo graag vanuit webcontrol alle satellieten willen benaderen.

 

Dus nogmaals: Wie weet raad?

 

Piet

Ik werk met: Dreambox 8000, Maxplus 2100S+ of DVB/Dream DVB met TBS 6921 kaart, Prof Revolution S2 8000 en 88cm Triax schotel met een quad 0.3 Invacom LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

in de webinterface van enigma1 kon je inderdaad kiezen voor "boeketten", "satellieten" en "providers".

in de webinterface van enigma2 daarentegen kun je alleen kiezen uit de huidige boeketten.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de oplossing al gevonden. Is wel een heel werk, maar ja dat is hobby.

Mijn oplossing:

met dreamboxedit een favorietenlijstje maken waarin een zender van elke satelliet.

Echter hiervoor moet eerst met de dreambox een "all scan" gedaan worden.

 

Gr. piet

Ik werk met: Dreambox 8000, Maxplus 2100S+ of DVB/Dream DVB met TBS 6921 kaart, Prof Revolution S2 8000 en 88cm Triax schotel met een quad 0.3 Invacom LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...