Ga naar inhoud


ET6000 ervaringen?


roymar

Aanbevolen berichten

zag deze ontvanger en lijkt me zeer interesant is deze stabiel en ik neem aan dat ik met deze ook gewoon op een nas kan opnemen, toch?

 

alvast bedankt voor jullie reacties.

 

Gr.Roymar

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 77
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

hey, ik heb de et6000 al ong 2maanden en is zeer stabiel je kunt er eigenlijk alles mee

met een hd van 500gb ken je zeer goed opnemen

alleen een beetje moeite met de AB deze heb ik vervangen door een AB van logitech de 300i

en zo heb ik een perfectie .heb er zelf de filware van de 9x00 erin gezet en alles werkte zeer goed

gtjz titanw

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reden?

waarom geen et9000 of et9200?

Deze kost mij op dit moment €199,- bij een internetwinkel en voor de slaapkamer heb ik aan een singletuner zat en deze heeft ook hbbtv mogelijkheden

 

Gr.Roymar

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik denk dat voor een paar leden de regels van dit forum niet helemaal duidelijk zijn ;)

 

5. Vragen stellen? Kies de juiste methode - Wees duidelijk met je vraagstelling en onderwerptitel

Wij houden dit board graag netjes. D.w.z. dat wij niet gediend zijn met mensen die hun berichten duidelijk in een verkeerd forum plaatsen of hetzelfde bericht meerdere keren in verschillende forums plaatsen. Neem niet het onderwerp van een ander over door in zijn onderwerp een nieuwe vraag te stellen die weinig of niets met het onderwerp te maken heeft. Heb je een vraag, open dan zelf een nieuw onderwerp met een duidelijke onderwerptitel. Onderwerptitels plaatsen in de aard van "snel leren", "even een vraagje", "help mij", "satelliet", "advies" of "is dit wat" gaan nergens over en zijn er de oorzaak van dat mensen niet meer de mogelijkheid hebben gericht te zoeken naar bepaalde berichten. Geef in de onderwerptitel dus duidelijk en kort aan waar jouw vraag of bericht over gaat! B.v. "Voeding probleem Xtrend ET-9000" is beter dan enkel "Xtrend" in de onderwerptitel te vermelden. Door een duidelijke onderwerptitel blijft het board overzichtelijk.

Het is even belangrijk om leden die jou geholpen hebben met jouw vraag of probleem, dit als afsluiting van het door jouw geplaatste bericht even te laten weten. Het is niet prettig als leden de moeite nemen om je uitgebreid te helpen en dan vervolgens niets meer van je horen.

 

Verder kan je via dit board privé met anderen communiceren (PB = Privé Bericht ). Het is echter niet wenselijk om openlijk in een bericht:

- te vragen om "iets" per PB te ontvangen

- te melden dat je een PB stuurt of verstuurd hebt

- te melden dat je via PB iets aan kunt bieden

Een privé vraag of aanbod aan een lid hoort dus privé te blijven. Dan is het dus verstandig om dergelijke vragen of opmerkingen gewoon via PB te plaatsen. De persoon die een PB ontvangt wordt daarvan automatisch uitgebreid op de hoogte gebracht. Daar hoef je die persoon dus niet via het forum op te wijzen.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ET6000 heeft dus alles wat de ET5000 heeft, met alleen meer RAM, zodat HBBTV mogelijk is, en ook bijvoorbeeld browsermogelijkheden zoals de ET9000? Heeft de ET6000 ook een verbeterde voeding, zoals de ET9200 vs ET9000?

 

Dus:

-512mb ram ipv 256

-momenteel nog GEEN PLI, alleen beta: Vix is er wel

-1080P support, ipv 1080i

-Hbbtv en Webbrowser

-Betere/snellere CPU: merkbaar t.o.v. de ET5000

aangepast door SalimRMAF

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij staat anders wel op de site van pli

 

Ook deze snap ik niet??

 

PLI is beta en blijft dat [ geloof ik ] ook.

Omdat er bijna wel dagelijks verbetering/veranderingen zijn......[ en wanneer je niet update je een stabiele versie hebt. ]

Als er een unstable is krijg je daar een waarschuwing voor....

 

Dus. :sleep:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...