Ga naar inhoud


ET6000 ervaringen?


roymar

Aanbevolen berichten


  • Reacties 77
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Aah ja dat heb ik gedaan. Gelukkis is het LEDjes probleem opgelost, alleen 1080P als output kiezen lukt nog niet. Niet dat ik het wil, maar het stond wel aangegeven bij de specificaties en bij de driverupdate.

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Specifieke vragen horen in een specifiek topic thuis.

Dit ging over de ervaringen met de ET6000 en is dus niet bedoeld om vragen te stellen.

 

Nieuwe vraag = Nieuw topic met een duidelijke onderwerptitel.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Volgens mij spreek ik gewoon Nederlands en geen Spaans.

 

Het is een beetje onoverzichtelijk om alle vragen in één topic te smijten, dat duidelijk gaat over de gebruikerservaringen met een ET6000 en niet bedoeld is om vragen in te stellen..

 

Heb je een vraag over 1080P ondersteuning open je dus een nieuw topic met bijvoorbeeld prefix 'ET6000' en onderwerptitel 'ondersteund deze 1080P?'

 

Dan is het ten minste ook ooit nog eens terug te vinden..... en lopen er niet 15 vragen en 15 antwoorden door elkaar heen :(

 

Is t echt zo moeilijk?

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vraag had moeten zijn 'hoe is jullie ervaring met 1080p output op de ET6000.

Ik begrijp Michel wel... gewoon even nieuw topic openen is makkelijker en overzichtelijker. Vraag opgelost. Topic op slot.

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Ik zoek een upgrade voor mijn dm800. Dacht zelf aan een xtrend 6000 of 9200/9500.

Ik heb geen dubbele tuners nodig, dus vroeg me af of de 6000 alles kan wat de 9200 ook kan. Zoals de nederlands hbbtv, android/ipad apps, browser, usb tuner support, enz. ik lees namelijk bij de 9200/9500 over een zogenaamde benelux versie en bij de 6000 zie ik dit niet vermeld. Zijn er verder nog verschillen? Misschien dat de 9xxx een CI slot aan boord had en de 6000 niet?

 

Alvast bedankt voor je reactie.

Receivers: DM800 (OpenPLi) - DM500 clone (tuner overleden) - Philips DSR 7121 HD, Sunray SR4 Trial tuner (800SE clone met OpenATV 5), Xtrend ET9200 silver benelux  (Openpli), AzBox Elite cable/sat (OpenATV 6)

Visiosat 13E,19.2E,23.5E,28.5E

Abbo: Canal digitaal Basis + HD, Caiway

Link naar reactie
Delen op andere sites

cobus r bedankt,

 

Heb toch een 9200 besteld. bestaat geen benelux/silverline versie van de 6000. wilde graag wel de hbbtv functionaliteit erbij hebben zodat de ontvanger nog een beetje toekomstperspectief kan bieden.

Receivers: DM800 (OpenPLi) - DM500 clone (tuner overleden) - Philips DSR 7121 HD, Sunray SR4 Trial tuner (800SE clone met OpenATV 5), Xtrend ET9200 silver benelux  (Openpli), AzBox Elite cable/sat (OpenATV 6)

Visiosat 13E,19.2E,23.5E,28.5E

Abbo: Canal digitaal Basis + HD, Caiway

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...