Ga naar inhoud


ET6000 ervaringen?


roymar

Aanbevolen berichten

De 230 euro is helaas geen koopje en met de 25 euro die erbij komt betaal je eigenlijk teveel. Ik heb er vorige week nog 207 euro voor betaald incl. verzendkosten.

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 77
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Beheerder

Gezien de doorsnee straatprijs en de adviesprijs, is €230,00 een prima prijs.

 

Het installeren en configureren van de software staat daar los van. Als ik een satshop zou hebben zou ik hetzelfde (of meer vragen) want je bent er zo een hoop tijd mee kwijt.

Zeker als de klant je dan ook nog eens het hemd van het lijf gaat vragen. De satshop eigenaar wil aan het eind van de maand ook nog wat overhouden en die hebben al geen vette boterham.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En daarom heb ik dus geen satshop meer, De mensen willen alles voor weinig met veel service voor niks.

 

Je kunt ook alleen goedkoop die linux boxen verkopen...[ en dat duidelijk vermelden bij je site... ] :cry:

Ik denk dat tv kijken voor sommige al duur genoeg is. [ 1 2 3 zouden gratis moeten zijn, en dan commercieel waar je naar reclame kijkt, telkens wijzigingen door cd , de overheid zou in moeten grijpen....] :mad: :mad: :mad:

Wat kosten ze bij je?? ;) ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Hotzenwalder,

zou je mij het adres van je winkel kunnen doorgeven, mogelijk kan ik daar wel alles voor redelijke prijs voor elkaar krijgen.

 

Alvast bedankt,

Ronaldbommel

 

€25 voor toch wel even pielen..... ;)

 

Komop zeg duur...

 

Stop met roken/autorijden/drinken.... :crazy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je op dit forum niet je PM kunt vinden waarin ik één en ander uitleg dan is het misschien verstandiger om 25 euro te betalen voor een juiste instelling van je nieuwe box. Kom op... beetje moeite mag wel. :mellow:

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij schop je niet voor de schenen. Ik heb eerder ruzie met de reclameregels :)

Zodra je de box hebt horen we het wel. Ik kan je wel verzekeren dat die winkel niet gaat pielen voor die prijs. Het is gewoon een dozenschuiver.

aangepast door Hotzenwalder

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ronaldbommel je werkt toch niet toevallig voor hw2c??

dylantje

Voor de goede orde ik runde een sat cq computer winkel zonder online verkoop.

Ik ben ook nooit te beroerd geweest om mijn vaste klanten te helpen waar mogelijk maar een mens moet ook leven :-)

Ben ook van mening dat als je ergens een stevige prijs aanhangt, het product zo voledig mogelijk aflevert en nieuwelingen een duwtje in de goede richting geeft.

Het zelf uitvinden van dingen lijdt vaak tot een sneller begrip van hoe bepaalde dingen werken.

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Davito ik werk echt voor niemand in deze wereld.

Het is gewoon, vooral omdat ik kinderen heb dat het apparaat gewoon direct moet spelen, er word mij in

het begin weinig tijd gegund, zeg maar , vanddar dat ik direct plug en play wil hebben.

Later zal ik mij verder verdiepen in de Linux mogelijkheden.

Ik ga ervan uit dat we hier voor elkaar zijn en niet tegen elkaar.

 

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn ondertussen weer nieuwe drivers te vinden voor de ET6000.

 

Changelog

 

-fix /proc/stb/lcd/show_symbols ( Special tnx to VIX-Team )

-fix rc type 11

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...