Ga naar inhoud


ET6000 ervaringen?


roymar

Aanbevolen berichten


  • Reacties 77
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ook deze snap ik niet??

 

PLI is beta en blijft dat [ geloof ik ] ook.

Omdat er bijna wel dagelijks verbetering/veranderingen zijn......[ en wanneer je niet update je een stabiele versie hebt. ]

Als er een unstable is krijg je daar een waarschuwing voor....

 

Dus. :sleep:

Ik reageerde hierop

 

momenteel nog GEEN PLI, alleen beta: Vix is er wel

 

Ik ook

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ja... als je overweegt een Xtrend ET5000 te kopen kun je beter gaan voor de nieuwere versie hiervan, de ET6000.

Heb je een ET5000 dan is op dit moment het verschil in functionaliteit zo gering dat alleen de echte hobbyisten hem zouden willen ruilen voor de ET6000?

 

Ik heb mijn ET5000 maar even op marktplaats gezet, kijken of we het gat gedicht krijgen naar de ET6000 (€199 euro excl. verzendkosten)

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey, ik heb de et6000 al ong 2maanden en is zeer stabiel je kunt er eigenlijk alles mee

met een hd van 500gb ken je zeer goed opnemen

alleen een beetje moeite met de AB deze heb ik vervangen door een AB van logitech de 300i

en zo heb ik een perfectie .heb er zelf de filware van de 9x00 erin gezet en alles werkte zeer goed

gtjz titanw

 

Kun je gewoon zonder problemen de firmware van de 9x00 erop zetten dan of moet je dan wat speciaals doen ??

 

Groetjes

 

Snellie1972

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je gewoon zonder problemen de firmware van de 9x00 erop zetten dan of moet je dan wat speciaals doen ??

 

Groetjes

 

Snellie1972

Lijkt me ook wel wat. 2 exacte klones, terwijl de hardware verschillend is...[ makkelijk voor mijn schatjes ][ als ik hem op de slaapkamer heb ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemiddag allen,

 

Dit lijkt me een goed apparaat, aangezien mij de 5000 werd aangeraden als vervanger van mijn Inverto scienna 5.

Mijn vraag is, deze ga ik van de week kopen maar dan?/volgens mij moet deze eerst CD gereed gemaakt worden, oranje kaart.

Is dit moeilijk om zelf te doen, aangezien ik best leek ben(angst om te doen), of is het direct plug and play.

Of is er een persoon hier bereid om mij te helpen, woon in Zaltbommel.

 

Alvast bedankt voor de reactie(s)..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

25 euro voor het inrichten is een koopje. Als je zelf niet de moeite wilt nemen om jezelf in te lezen, zou ik dat dan dus maar gewoon doen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...