Ga naar inhoud


Kanalenlijst Hans van 12 januari 2012


hro

Aanbevolen berichten

Kan je iets meer info geven, want dit begrijp ik niet?

Bedoel je de DiSEqC swicth of bedoel je een van de instellingen in Enigma2 per LNB en zo ja welke dan?

 

Putemmer je hebt wel een goed punt, goede vraag

Maar in andere berichten kun je nalezen dat je een enigma2 zenderlijst ook kunt converteren naar enigma1

dus bruikbaar voor je dm600s

met dreamboxedit

 

enkel door die lijst op te slaan met de juiste instellingen in het puldown menu >options< van dreamboxedit dan zal

deze ook te herladen zijn (maar geconverteerd naar enigma1) en dan moet het bestand "services" belangrijk voor enigma1 er ook weer bij staan in de map

 

in geval van ontbrekende info, kijk eens naar wat settingsmaker > satje07 over die lijstjes schrijft inzake enigma1 en enigma2

converteren heen en weer is dus zeer wel mogelijk

 

ciao

Sinds 1879 bij Sat4All

tonskidutch
:grin:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als maker constateer ik het volgende. Moederbestand is een Enigma-2. Ik converteer dit met DreamSet naar Enigma-1 (van lamedb naar services). Echter... er blijven altijd nog een paar zenders staan die echt niet met Enigma-1 open gaan. Te weten enkele hd-zenders en enkele regionalen (in mpeg-4). Deze worden er handmatig uitgehaald.

 

Daarom lijkt het me veiliger voor de DM600 de Enigma-1 lijst te gebruiken. Hetzij door auto-download (PLi) of ergens downloaden en via services overzetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt! Ga `m ff naar onze smaak inrichten qua bouquetten en overblazen!

 

Suggesties ter verbetering zijn altijd welkom (zie e-mailadres in de lijst). Mochten het logische verbeteringen zijn dan worden ze overgenomen.

 

Eerstvolgende lijst gepland voor 3 februari omdat 1 februari CD enkele frequentes gaat wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...