Ga naar inhoud


cccam is inderdaad lek!


Aanbevolen berichten


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Niels, je schrijft; "Kort: Als je niet sharet, dan kun je gewoon gebruik blijven maken van CCcam 2.3.0.". Ben je daar zeker van?.

 

Zoals al gezegd, ik share dus niks, ook niet thuis, maar als er wat aan de hand zou zijn, hoe leg ik dat dan uit aan CD.

Ik wil geen gezeur met CD, want ik woon in het verre Turkije en dat los je dan niet zomaar even op.; Ik kijk dus "semi" legaal, adres in NL en ook daar de bankrekening.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg simpel, zolang jij niet je kaartje deelt via het Internet dan heb jij niks te vrezen. Wil je het zeker voor het onzekere, stop dan geen netwerkkabel in je Dreambox. Dan is je probleem definitief opgelost.

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niels, je schrijft; "Kort: Als je niet sharet, dan kun je gewoon gebruik blijven maken van CCcam 2.3.0.". Ben je daar zeker van?.

 

Zoals al gezegd, ik share dus niks, ook niet thuis, maar als er wat aan de hand zou zijn, hoe leg ik dat dan uit aan CD.

Ik wil geen gezeur met CD, want ik woon in het verre Turkije en dat los je dan niet zomaar even op.; Ik kijk dus "semi" legaal, adres in NL en ook daar de bankrekening.

 

Emekli, maak je geen zorgen, voor de meeste gebruikers maar het geen verschil of CCcam nu wel of geen backdoor heeft. Als je je kaartje alleen binnenshuis gebruikt, of het nou 1 of 2 ontvangers zijn doe je niets illegaals en is het niet interessant of CD nu wel of niet je gegevens ontvangt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Maar in oscam, moet in oscam.user:

 

Leeg zijn dus, of er niet staan, zodat er geen emm's van de andere dreambox word geaccepteerd.

Moet alleen onder dvbapiau wel au = [label of reader] staan?

 

volgens mij kan je geen 'au = ' gebruiken in de oscam.dvbapi file; enkel in oscam.user en oscam.cfg.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...