Ga naar inhoud


TiVuSAT ervaring


Ga naar oplossing Opgelost door Mimisiku,

Aanbevolen berichten

Ik vind het gewoon leuk om zaken vanuit meerdere standpunten te bekijken en zo een betere afweging te kunnen maken…..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Italiaanse tv is ook wel een sfeer apart.Zeker de zenders van Berlusconi. Ze zijn een goede weerspiegeling van de Italiaanse samenleving.

 

Maar daarnaast behoort RAINEWS  voor mij tot een van de betere nieuwszenders, die naast het Italiaanse nieuws (voor ons ook niet onbelangrijk) meer wereldnieuws brengen dan de Nederlandse  journaals. Die zender geeft -vind ik- een bredere berichtgeving die ik hier graag zou willen zien, i.p.v. de hele dag gerecyclede berichten waar allerlei programma's hun zegje over willen doen.

(De berichtgeving in NL heeft iets hetzerigs en obsessiefs als het de hele dag over slechts een handjevol krantenkoppen gaat.) 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

"Ze zijn een goede weerspiegeling van de Italiaanse samenleving."

 

Hmm, ja en nee. Het is ook een partijdige zicht van zijn hoek en zijn politieke visie. En alles zo shiny en glamour soms, maar de werkelijkheid is een beetje anders in de italiaanse samenleving. Desondanks zijn er ook veel zenders die een beetje meer laten zien en interessante docus of shows uitzenden.

Wel iets breeder nieuws, klopt wel. Op NL zenders gaan er idd 2-3 gelijke news per dag van s'ochtends tot s'avonds, jammer dit.

Vu+ Duo 4K SE, Selfsat HD22, TivuSat, Kabelio.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Werkt hier prima…. Uiteraard alleen met de meegeleverde CI+ module….

  • Bedankt 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...