Ga naar inhoud


wd caviar black 1tb hd icm dreambox 8000


michaelangelo

Aanbevolen berichten


Je hebt al wel via Menu - Instellingen - Systeem - Harde schijf - Initialiseren gedaan?

 

vGnp

 

Harde schijf staat er niet eens tussen. Als ik naar Menu - informatie - over ga, dan zie ik staan dat er geen harde schijf wordt gedetecteerd. Ik heb even de technische gegevens toegevoegd. Dit moet toch makkelijk gaan met een 8000.

 

 

post-31445-0-41501900-1328137305_thumb.jpg

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor je tips. Ben te voorbarig geweest. Was een van de connectoren vergeten te verbinden.

 

Maar alsnog is het mogelijk dat de volledige partittie niet gezien word maar een deel daarvan,Dan moet je even met een oudere dmm image je schijf even instellen en formateren daarna weer je eigen image.Alleen als de hdd het niet doet zoals jij wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf bij de (misschien, maar misschien ook niet achterhaalde) stelling dat WD schijven een slechte keus zijn met alles wat Linux draait.

 

Tja, dit is eigenlijk m'n eerste harde schijf wat ik in gebruik neem. Totaal geen ervaring wat hd schijven betreft. Een WD lag eigenlijk voor de hand, omdat ik hier ook nog een externe schijf van heb liggen.

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf bij de (misschien, maar misschien ook niet achterhaalde) stelling dat WD schijven een slechte keus zijn met alles wat Linux draait.

 

Ik raad ook geen WD schijf aan,de mijne een 160gb hyarde schijf was na 4maanden naar de eeuwige jachtvelden. Nu heb ik een Maxtor van 160 gb en deze draait ook al weer 1½ jaar zonder problemen

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...