Ga naar inhoud


Verbinding maken met Pli server duurt lang.


Loui (K)

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of dit bij iedereen zo is maar bij mij duurt het soms 45sec voor ik pas verbinding heb met de Pli server om de plugins te downloaden.Ik heb hier een 30MB vdsl verbinding,en een ping naar de server van mijn provider is 15mills.Mijn vraag is moet ik wat veranderen aam mijn netwerk of heeft ieder daar last van? http://www.speedtest.net/result/1757253786.png

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij mij is dit ook zo traag.Een online update die ik gisteren deed,duurde ongeveer een half uur.(vooral de picons binnenhalen duurde een eeuwigheid)

Ik heb een 20Mb/s verbinding.Boxen zitten via een switch aan de router.Heb al eens een gigabitswitch geprobeerd,maar dat bracht niet echt een versnelling.

DM800+DM500HD Open Pli ~ Triax88 multifeed 13-19-23-28 ~ inverto twin LNB ~ EMP P.164IW switches ~ 2Tb Synology D109+4 Tb Qnap TS121

DM500 + 80 cm DIESL met Inverto 4* monoblock in Spanje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb toevallig ook een Huawei van Online.Daarvoor nog de "ouwe"livebox van online.

Allebei net zo traag met connecten...

DM800+DM500HD Open Pli ~ Triax88 multifeed 13-19-23-28 ~ inverto twin LNB ~ EMP P.164IW switches ~ 2Tb Synology D109+4 Tb Qnap TS121

DM500 + 80 cm DIESL met Inverto 4* monoblock in Spanje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ows... ja dan blijft je gateway idd over.

 

Wat gebeurt er als je een andere dns server toewijst zoals 8.8.8.8 ?

 

Dat veranderd de boel weldegelijk nu gaat het een stuk sneller het pli keuze menu is er nu in 4sec. Ik zal er een afbeelding bij doen voor mensen die ook een Huawei modem hebben.post-33346-0-59984400-1328778552_thumb.png ik heb natuurijk mijn ip adres niet in beeld.

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...