Ga naar inhoud


Dreambox 8000 als Media center


michaelangelo

Aanbevolen berichten


Dan moet je je netwerkschijf mounten op de dm8000 en mits die deze bestanden kan lezen kun je ze gewoon vanaf de netwerkschijf afspelen.

 

Dus met geen enkele mogelijkheid via mijn router. Omdat dus beide aangesloten zijn op mijn netwerk.

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hier ook een Netwerk schijf en kan streamen naar m'n dreambox. Als je de puging installeerd die media center heet. Helaas speel de dreambox lang niet alle video bestanden af.

Via het netwerk menu kan je de schijf koppelen (mounten) mits hij in de zelfede werk groep zit.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hier ook een Netwerk schijf en kan streamen naar m'n dreambox. Als je de puging installeerd die media center heet. Helaas speel de dreambox lang niet alle video bestanden af.

Via het netwerk menu kan je de schijf koppelen (mounten) mits hij in de zelfede werk groep zit.

 

Dus moet mijn schijf nu gekoppeld zijn aan mijn Dreambox of kan de schijf gewoon aan mijn router blijven hangen?

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft die netwerk schijf nog een mogelijkheid tot nfs?

Anders een cifs mount maken naar een map die op je schijf gedeeld is.

Daarna kun je in elke browser op je box die map benaderen.(movieplayer,mediaplayer,dvdplayer,dream-explorer)

Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij kan aan je router blijven hangen. maar je moet er voor zorgen dat de dreambox je netwerk schijf ziet in jou netwerk. zorg dus dat ze in dezelfde werkgroep zitten.

 

Hoe krijg ik ze in dezelfde werkgroep?

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...