Ga naar inhoud


DVD beschermd kopieren eigen gebruik


Philips

Aanbevolen berichten


goeie ervaringen met any dvd (betalend) en met dvd2one (betalend) als die te groot zou zijn.en dan nog een schrijfprogramma bvb nero.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

DVDShrink is idd een goede oplossing, die haalt de beveiliging eraf. Bavaria DVD Rebuilder is echt super, die werkt zonder kwaliteits verlies, duurt wel een stuk langer om te rippen. 1 op 1 kopie zou ook moeten kunnen met Clone DVD.

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als enige kennis,heb ik wel gelezen,dat dvdschrink niet alle (lees laatste) beveiliging niet altijd leest.het kost wat enige centen,maar de eerste dvd,dat any dvd niet kan lezen,moet ik nog in mijn hand hebben.clone dvd,kan een 1 op 1 schijf maken,maar dan heb je een programma nodig die in de achtergrond draait voor de beveiliging,ik gebruik dan ook anydvd.ik zeg niet dat andere slecht zijn,maar als je tevreden bent over een product en ervoor heb betaald,zoek je niet direct een ander programma.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...