Ga naar inhoud


Waarom heeft men pdc en vps niet geïmplementeerd in dvb?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Helaas is mijn proefopname mislukt,ik zal eens een screenshot maken,hoe die ingesteld staat,misschien zitten er fouten in.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sattv4iedereen is niet de enige die het jammer vindt dat PDC niet werkt bij satontvangst.

Aan huis gebonden, volg ik vooral veel series. Veel mis je door verschuivingen in tijd.

Vooral de Belgische (publieke) zenders kunnen er wat van. 

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk andere zenders? Waarom zou bij mij tijden niet altijd kloppen en bij iemand anders wel?

Ik programmeer 3 min. voor- en tien minuten na en gebruik ook EPG.

Als de Belgen tennis tegenkomen of wielrennen is het helemaal raak. Maar het gebeurt ook wel bij andere

zenders. Altijd op tijd opnemen zonder extra tijd? Exorbitant!

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas is mijn proefopname mislukt,ik zal eens een screenshot maken,hoe die ingesteld staat,misschien zitten er fouten in.

Op welke zenders heb je getest?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...