Ga naar inhoud


transpondernieuws april


Aanbevolen berichten


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Weer een hele aanwinst om ineens zoveel nieuwe HD-zenders gratis te kunnen ontvangen.

Nu maar even afwachten wanneer CanalDigitaal de nieuwe zenderlijst vrij geeft zodat ze automatisch geladen kan worden. Ik heb ze er maar vast handmatig ingezet. Zolang CanalDigitaal de nieuwe zenderlijst niet uitzendt, kunnen de mensen die daar op aangewezen zijn ARD-HD en Arte-HD niet meer ontvangen omdat die zenders van transponder zijn verhuisd.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een Technisat receiver wordt er automatisch een update/uitbreiding van je zenderlijst uitgevoerd (ISIPRO)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eurosport is de enige nog analoog? Hebben de analoge kijkers, voor zover die er nog zijn, toch nog iets te zien;)

Wel verdorie. Als ik dat geweten had. Toen mijn zoontje er gisteren achter kwam, dat onze analoge ontvanger nu echt niet meer zou werken, had hij meteen een oplossing: OPENSCHROEVEN! En dat is gebeurd. En nu zit ik dus zonder analoge eurosport...

Groeten van de zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OPENSCHROEVEN! En dat is gebeurd. En nu zit ik dus zonder analoge eurosport...

Dat hebben vast veel meer zoontjes gedaan, dus het is nu eerder zo dat analoge Eurosport zonder kijkers zit... :grin:

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eurosport analoog is nu ook vertrokken, misschien was dat gisteren al, maar ik zag deze gisteren nog bij KingofSat.

Zo, 24 lege analoge transponders op 19,2. Dit is vast een record! Heb hier nog een Amstrad ontvanger liggen die ik ook wel kan openmaken;) Is niet veel meer mogelijk om voor de gein eens analoge sat op mijn HD TV te kijken.

Vu+ Duo 4K (OpenPLi 7.0) Visiosat BigBisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...