Ga naar inhoud


Blokvormig Ned. 3 tijdens voetbal


goosse

Aanbevolen berichten

Sinds kort heb ik weer een schotel en is het beeld prima op de meeste zenders..

Tijdens live voetbal en dan alleen op de Nederlandse zenders zoals vanavond Barcelona - Milan veel last van blokvorming.

 

Ben ik de enige of zijn er meer die hier last van hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb een vu duo ik heb er ook last van op nl3 HD de andere zenders nog niet getest,echt vrij irritant !

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit probleem is er al een hele tijd (november 2011) bij live uitzendingen.. Gisteren de ci module geupdate en ook na de update (sinds gisteren beschikbaar) hikken in het beeld. Het wordt tijd dat canaldigitaal actie onderneemt want dit is echt irritant.

aangepast door pdj

Amiko 7900 SHD

Triax 64 cm (astra 1 en 3) + CD Duo LNB

Visiosat 64 cm (Hellassat) + Alpine LNB

uncommited switch spaun SUR 211 F

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog erger..., op een ander forum, ben even vergeten welk, wordt al meer als een jaar geleden, melding hiervan gedaan.

Antwoord CD, we werken er aan.

En daar kan je het als betalende klant dan weer mee doen.

Het is dat velen afhankelijk zijn van deze firma, anders zouden we gewoon allemaal ons abonnement op moeten zeggen en de maandelijkse betalingen, bij de bank, storneren.

Tijd dat er een betere provider bijkomt. maar daar is Nederland te klein voor.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog erger..., op een ander forum, ben even vergeten welk, wordt al meer als een jaar geleden, melding hiervan gedaan.

Antwoord CD, we werken er aan.

 

eerste post is op 23-11-2011 en op 28-11-2011 heeft webcare vermeld dat het probleem bekend is en dat ze er aan "werken". neemt niet weg dat het te lang duurt.

Amiko 7900 SHD

Triax 64 cm (astra 1 en 3) + CD Duo LNB

Visiosat 64 cm (Hellassat) + Alpine LNB

uncommited switch spaun SUR 211 F

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is niet alleen bij CDS het geval, ook bij Ziggo! Nl 3 HD was, tijdens "de wereld draait door" echt niet om naar te kijken. Ben toen naar de satelliet geschakeld. Tijdens "de wereld draait door", kon ik daar nog redelijk kijken, maar ik begrijp dat het ook bij de sat een zooitje was tijdens de wedstrijd, welke ik via sport1 Live HD, ook bij de satelliet, heb gezien. Daar was het beeld vlekkeloos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...