Ga naar inhoud


file to big dm800


san

Aanbevolen berichten

file to big dm800

Wie kan me verder helpen ik zit hier met een dreambox die de ca not found geeft .

Heb dreamup met enforcer .

Maar welke nfi ik ook probeer van secondstage-dm800-69.nfi tot sim201_ssl84a.nfi

hij blijft de melding geven file to big! . Wat doe ik verkeerd ?

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Omdat hij een SSL van die partij probeert te uploaden? Misschien weet hij niet beter..

 

@San, ervan uitgaand dat je een originele box hebt: probeer eens de SSL van de Dream-multimedia site te halen en het daarmee te proberen. Probeer ook eens verschillende versies van Dreamup, heb soms met de oudere wel wat meer geluk gehad..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was idd toch een clone maar daar van af gezien begrijp ik idd ook het antwoord niet van "Je hebt een CLONE Box"

maar goed sommige willen schijnbaar zoveel mogelijk berichten onder hun naam hebben staan , ik niet dus...

 

Het probleem bleek o.a in de serieel kabel te zitten.

Voor die gene die het toch willen weten hier de uitleg hoe het wel lukte.

 

*** Uitleg verwijderd en wederom een waarschuwing ****

aangepast door Michel
Uitleg verwijderd

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dit begrijp ik dus niet. Je weet dat je een illegale clone hebt, je weet dat dat hier niet mag en je plaatst toch willens en wetens een uitgebreide uitleg hoe je een ILLEGALE clone weer werkend krijgt.

 

Om die reden (en je eerdere waarschuwing samen) heb je nu een tijdelijke ban te pakken.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...