Ga naar inhoud


SVT: Allsång på Skansen - vanaf 26 juni 2012


Amager95

Aanbevolen berichten


Jaja... gisteren was de aftrap!

 

Op 10 juli treedt Loreen op.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Abboneren op een van de pakketten van Canal Digital Zweden

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

SVT1 zit in het Lokalpaket (en hoger) van Canaldigital Zweden. De zender is ook bij concurrent Viasat te bekijken... ook vanaf het instap abo.

Een legaal abonnement kan helaas alleen voor mensen met een Zweeds adres.

 

SVT world, is een mix van alle SVT zenders... het is het "buitenland kanaal" van de zweedse staatsomroep, en er worden alleen programma's uitgezonden waarvoor geen speciale rechten gelden (vnl eigenproducties dus)

Abonneren kan iedereen op een legale manier... meer informatie: http://www.svt.se/2.41923/abonnemang

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij SVT World krijg je met regelmaat een overzicht van de programma's die er bij voorbeeld met Kerst te zien zijn op SVT World. Dan ook waarom Kalle Anka (Donald Duck) niet te zien is bij SVT World. Daar ontbreken de uitzendrechten voor.

 

Mocht je een vraag hebben en je mailt ze, dan krijg je bijna per omgaande reactie terug in een zeer correctie, respectvolle en vriendelijke formulering. Ik was verbaasd van de service gerichtheid ervan. Dat is gewoon echte klasse.

 

Op teletekstpagina 695 van SVT (welke zender dan ook) kan je bekijken welke programma's er worden uitgezonden op SVT World. Soms wordt het programma ook uitgezonden op SVT1 of SVT2 en dan je op de teletekstpagina's van SVT1 en SVT2, 601 t/m 604 nog wel eens inhoudelijke programmainformatie vinden van het aanbod op SVT World.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vroeger ooit SVT world eens gezien in Finland... daar zat het op de kabel... #belangrijke programma's Als Allsång en Melodifestivalen worden er in ieder geval op uitgezonden.... inderdaad Kalle Anka niet... haha...

ik dacht dat SVT world in Finland nu zendtijd heeft op de zender FST5 van YLE.... en FST5 heet nu eigenlijk officieel YLE Fem....

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Wat mij opvalt dat de SVT steeds meer mooie opnames laat zien van Stockholm. Bij de intro als de presentator in zijn mooie Volvo rijdt mooie opnames en ook vanuit de lucht. Later tijdens de uitzending draait de camera weg richting het water en zie je Globen en een Viking cruiseschip liggen. Deze boot vertegenwoordigt de zeeroute naar o.a. Helsinki of Helsingfors.

Het laat wel zien dat Stockholm kracht uitstraalt, en daar zijn ze trots op, en volgens mij ook terecht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het lijkt er op dat 'marketing' van de hoofdstad gebruikelijker aan het worden is... Ik hoorde laatst nog dat er steeds weer records gebroken worden in het tourisme.

Stockholm is echt wel een mooie stad, en heeft wel wat. Ondanks dat ik niet zo graag in steden ben, voel ik me in Stockholm nooit echt gestressed of benauwd.

 

TV evenementen, opnames van films of series etc zijn altijd goed voor het tourisme. Heel veel mensen willen net die plekjes opzoeken waar bijvoorbeeld een film gedraaid werd, en dat levert veel geld op.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...