Ga naar inhoud


Canal digitaal abonneenummer bankafschrift klopt niet


Ventura

Aanbevolen berichten

Door 1 van andere reden kan ik niet meer inloggen op "Mijn Canaldigitaal" account. Maw een wachtwoord reset aan gevraagd. Helaas weet ik niet meer wat mijn abonneenummer is. Op de volgende link vind ik dit staan:

 

http://www.canaldigi.../aanmelden.aspx

 

Uw abonneenummer kunt u vinden op uw bankafschrift, nota of op uw Film1 Sport 1 programmagids en bestaat uit 5 tot 8 cijfers.

 

Ik mijn bank afschrift gepakt en ik vind idd een 8 cijferige nummer. Dus ik invullen, dan krijg ik dit voor mijn kiezen:

 

De ingevoerde gegevens komen niet voor in onze administratie.

Wellicht heeft u een verkeerd e-mailadres ingevoerd of een verkeerd abonneenummer.

Probeer het nogmaals of neem contact op met onze klantenservice.

 

Wie kent dit probleem ook? Ik ga zeker niet dat dure 0900 nummer bellen als Canaldigitaal zelf hun database niet in orde heeft. En heeft iemand toch een email adres van Canaldigitaal waar ik hun wel per email kan bereiken. Bij voorbaat dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dan weet idg dat ik de juiste gegevens heb ik gevuld. Ik vermoed dat Canaaldigitaal iets extra's wilt verdienen aan mij met hun 0900 nummer hijglijn van €0,15 per minuut. Canaaldigitaal zijn een stelletjes "flippers" met hun malafide werkwijze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Ventura

Natuurlijk heeft CanalDigitaal nog diverse e-mailadressen maar daar kom je ook niet verder mee want je krijgt of geen antwoord of ze verwijzen je naar het 0900-nummer.

Wil je niet bellen, dan kun je ook een brief sturen, zie deze site:

http://www.canaldigitaal.nl/klanten/klantenservice/contact.aspx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit ook gehad... exact hetzelfde. Ik heb gemaild, en na ca een week had ik antwoord, dat ze mijn oude accfount verwijderd hebben, zodat ik een nieuw account kon aanmaken.

 

cd.jpg

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sverige

 

Kunt u misschien vertellen naar welke email adres u had naar toegeschreven. Ik hoop dat deze email adres nog geldig is. Wel een beetje vreemd van Canaaldigitaal. Tegenwoordig heeft bijna elke dienst verlenende bedrijf wel een service email adres waar men naar toe kan wenden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mailen doe je inderdaad op de manier die Sprietje hierboven gemeld heeft. Het is een mailformulier via de website.

Dat werkt prima!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het top pakket hebt en je betaald voor het instap pakket zie ik het probleem niet... :grin: :grin:

 

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...