Ga naar inhoud


Verkoper op Marktplaats wil meer geld. Wat nu?


Daan

Aanbevolen berichten

Wat vinden jullie van dit,me zoon heeft een bod op een advertentie gedaan,even later bericht van verkoper die gaat akkoord met het bod,verkoper stuur het pakje op,vandaag binnen gekregen ter controle alles na gekeken of alles compleet en werkte dat was zo,me zoon had het bedrag overgemaakt naar verkoper,paar uur later belt hij op dat ie meer geld wilt hebben.dat was niet de afspraak,Volgens mij kan hij niet meer vragen omdat hij akkoord ging met het gebodén bedrag.Staat duidelijk in de email wisseling.

Wat nu te doen?

aangepast door Puch
Onduidelijk onderwerp

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


Niks.

Alle berichten negeren, overeenkomst is nagekomen door beide partijen.

Als hij spijt heeft dat het te goedkoop verkocht heeft is dat jammer voor hem..

 

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niks.

Alle berichten negeren, overeenkomst is nagekomen door beide partijen.

Als hij spijt heeft dat het te goedkoop verkocht heeft is dat jammer voor hem..

 

HCO.

 

 

Daar kwam het op het neer dat hij het te goedkoop heeft verkocht ,denk dat hij later een ander bod had gekregen wat hoger was dan het bod wat me zoon had geboden,advertentie stond er nog nadien we het artikel hadden ontvangen.

me zoon was harstikke blij met de aankoop die wist niet wat hij moest doen heb de emails gelezen van beide ik kom toch uit dat het eerlijk gegaan is het geboden bedrag stond in elke email waar de verkoper mee akkoord ging.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

precies. Deal is deal lijkt mij. Als jouw zoon betaald heeft en het pakketje is verstuurd, dan is het jammer voor de verkoper dat hij naderhand meer geld wil.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

als hij lastig blijft doen,bestaat er misschien een e-mail adres bij marktplaats waar je terecht kan.dit bestaat bij andere verkoopsite's ook.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies, voor de zekerheid de mails naar marktplaats sturen. Als hij daar gaat klagen heb jij een minnetje achter je naam, dus dat moet je iig voorkomen.

Verder alle mails bewaren natuurlijk.

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

En een goede tip waar niet iedereen het mee eens zal zijn.

 

Voortaan marktplaats niet meer gebruiken. Er zit gewoon teveel gespuis op.

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel vraagt hij meer? Je kan beter even goed nadenken alvorens stampij te gaan maken bij de verkoper. Je hebt 0,0 zekerheid bij aankopen op marktplaats. Je hebt geld vrijwillig overgemaakt naar een ander en je bent dus afhankelijk van hem als je je geld terugkrijgt of iets toegestuurd krijgt.

 

Je kan beter de verkoper netjes contacten en even bespreken waarom het verhoogd is. Vervolgens geef je aan dat je dan niet meer geinteresseerd bent en vraagt aan hem om het geld terug te storten mits je niet meer wenst te betalen.

 

Je kan gaan klagen bij MP. MP verwijdert de verkoper wellicht. De kans dat MP dit doet is 0,000000000000000000000000000000000000000000000000000001%.

 

Ik sluit me verder aan bij Psychosammie: Voortaan MP links laten liggen, mits je zelf gaat ophalen/afrekenen. Wel uitkijken dat je ter plaatse niet wordt beroofd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ondertussen zelf even met de verkoper contact gehad even doorgelopen wat er werkelijk was afgesproken,verkoper gaf toe zelf dat hij een fout gemaakt te hebben en dat het zijn eigen schuld was,en probeerde nog wat te geld te vragen om zijn fout te herstellen,kortom het artikel wat me zoon heeft gekocht voor het bedrag dat me zoon heeft geboden, verkoper zal niet meer me zoon hiermee lastig vallen probleem is nu opgelost...

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Heb ondertussen zelf even met de verkoper contact gehad even doorgelopen wat er werkelijk was afgesproken,verkoper gaf toe zelf dat hij een fout gemaakt te hebben en dat het zijn eigen schuld was,en probeerde nog wat te geld te vragen om zijn fout te herstellen,kortom het artikel wat me zoon heeft gekocht voor het bedrag dat me zoon heeft geboden, verkoper zal niet meer me zoon hiermee lastig vallen probleem is nu opgelost...

 

Goed dat middels een gesprekje het probleem opgelost is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...