Ga naar inhoud


CCcam loopt plots vast?


Gerrit Vermeulen

Aanbevolen berichten


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Iets te vroeg gejuicht, loopt nog steeds vast. Heeft iemand enig idee of ik iets kan monitoren zodat ik weet wat er nu fout gaat. Heb het idee dat ccCam vastloopt, gekke is dat een reset van ccCam niet helpt.

 

CCcam eraf gooien, config laten staan. Box herstarten en CCcam opnieuw installeren.

 

Gerrit lees je pm even.

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mrqwertyL: ik ken het probleem van Gerrit Vermeulen helaas maar al te goed.

 

 

Denk je echt dat OpenPli (2.1 en/of 3.0) er debet aan is dat de CCam crasht?

 

Zou het niet kunnen zijn dat het een specifiek DMM-driverprobleem is dat opeens de kop opsteekt ongeacht het geïnstalleerde image?

 

 

Ook op andere platformen lees ik namelijk soortgelijke klachten met de 7020HD..

Terug naar Oozoon: heeft dat image standaard CCam aan boord of dien je die b.v. middels het TS panel te installeren?

En worden DVB-T sticks ondersteund; zo ja zitten er drivers voor de meest populaire in de feed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De oozoon firmware heeft alles wat ik voor mijn gebruik nodig heb ,de firmware doet het voor de gewone gebruiker goed waar jij het over hebt geen idee wat dat is .Het is een firmware die ben ik van mening beter is dan PLi maar dat is persoonlijk.

Wil je weten of oozoon aan je eisen voldoet zet hem eens in je box en ik denk dat hij ook wel aan je specifieke eisen zal voldoen ,navragen op hun site kan natuurlijk ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mrqwertyL: ik ken het probleem van Gerrit Vermeulen helaas maar al te goed.

 

 

Denk je echt dat OpenPli (2.1 en/of 3.0) er debet aan is dat de CCam crasht?

 

Zou het niet kunnen zijn dat het een specifiek DMM-driverprobleem is dat opeens de kop opsteekt ongeacht het geïnstalleerde image?

 

 

Ook op andere platformen lees ik namelijk soortgelijke klachten met de 7020HD..

Terug naar Oozoon: heeft dat image standaard CCam aan boord of dien je die b.v. middels het TS panel te installeren?

En worden DVB-T sticks ondersteund; zo ja zitten er drivers voor de meest populaire in de feed?

 

Met de wetenschap dat "hét probleem" weer kan opduiken; mag ik vragen wat je bedoelt met andere platformen? Andere sites of gebruikers van images-verschillend aan OpenPli? Is er sowieso iemand met een andere image die dit probleem heeft?

 

(btw: voorlopig gebruik ik OpenPli 3.0 en doe zo nu en dan een software update; voorlopig lijkt dit voor mij de oplossing)

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @dvbs,

 

Sorry, mocht ik me ongelukkig hebben uitgedrukt.

Met "andere platformen" bedoelde ik eigenlijk alleen software van imagebouwers anders dan OpenPli.

Op het forum van OpenPli is dit thema ook aan de orde.

Mijn interpretatie daarvan is dat de beschuldigende vinger naar DMM gewezen wordt....

Waarschijnlijk terecht want DMM schijnt ook niet bepaald een schoon blazoen te hebben qua bugloze firmware.

Tja, de kopers van zo'n (te?) dure PVR zijn weer eens de kind van de rekening.

 

Fijne jaarwisseling!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag hansputters

 

Bedankt voor jouw snelle reactie. .... Dan vermoed ik dat (wanneer het zich hier weer voor doet) het stilaan tijd wordt om ook Oscam op de 7020 te draaien..

 

idd, prettig einde/nieuwjaar! :)

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had dit probleem ook een tijdje. Pas toen ik bij de netwerkinstellingen weer voor DHCP had gekozen was het opgelost. Dus met handmatig ingesteld IP adres loopt CCCam bij mij ook vast.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Tsjonge wat een discussie.

Niemand die op het idee komt om één en ander te loggen op een 7020HD zodat de echte oorzaak gevonden kan worden?

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...